MaxiCep Sloganını Buldu !!! ( Sonuçlar )

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
MaxiCep Sloganını Buldu !!! ( Sonuçlar )
MaxiCep' e yakışan ve bir o kadar da güzel olan Melihcem61 Arkadaşımızın sloganı 18 oyla birinci seçilmiştir

melihcem61


Maxicep'teki farkı farket, sen de üye ol hemen keşfet..


Ödül için numaranı Negative' ye göndermen gerekiyor

Slogan Ana Sayfamızda Yayımlanacaktır

Tebrik ediyorum ve katılımlardan ötürü herkese teşekkürlerimi sunuyorum


Tebrikleri alalım
 
Tepkiler: aalimm, Nillowa, okkankaya ve 8 diğerleri

One907

Üye
Tebrikler kardeşim..
 

Aziz™

Üye
tebrik ederim kardeşim ..
yarışma içinde Enes'e teşekkür ederim..
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Ben oy kullanmamıştım yahu şimdi hatırladım
Tebrikler.
 
Geldim geldim Herkese desteklerinden dolayı teşekkür ederim..
 
Tebrik ederim arkadaşım melihcem61
 
tebirk ederim dostum yolun açık olsun
 

Ozan

Admin
Tebrik ederim güzel ve yararlı bir yarışmaydı vizyonumuz ve siteyi sizlerin nasıl gördüğünü bilmemiz açısından.

Kazanan arkadas pm ile numarasını atsın 10 TL Cep Lira hediyesini gönderelim ayrıca slogan bu akşam sitemizde gösterilecek.
 

Necmati

Üye
tebrikler kardeşim...
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

Güzel bir haber
Hayırlı olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...