Maxicep Rusya Buluşması

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
Maxicep Rusya Buluşması
Arkadaşlar bilindigi gibi Rusya eurovisyonu kazandı...ve Türkiye'ye 2 puan çıkardı

bu demek oluyorki Türk Erkekleri Rusya'ya Yetersiz Kaldı :D Maxicep Delikanlıları Olarak bir Çıkartma Yapak:D


:D:D varmı gelen??:Disimleri alalım:D abi olmaz böle o puan ı çıkartıcaz 12 ye:D
 


kurt bey

kurt bey

Üye
Ben varım abicim :D Ukraynayada gidek sora ermenisatana geçelim 10 puan verdik onlara,ordanda 0 çektik. Ödeşmek lazım :D
 
mservank

mservank

Üye
ne sinir yarışmaydı :@
komşuluk ilişkileri böyle devam edecekse olmaz olsun ya:@
en sevdiğim yarışmanın kapanmasını istiyorum
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
ben de varım çıkarma yapalım rusya ya belki 3-5 puan daha fazla verirler :ehe
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
Rusya'dan sonra Yunan'a gecceksek gelıyorum :D Yunan sanatcı o dansını bıze de yapsın dımı 7 puan verdık o kadar :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt