Maxicep Öğrenim Durumu ?

Maxicep Öğrenim Durumu ?


  • Kullanılan toplam oy
    378

Şebocu

Üye
    Konu Sahibi
Maxicep Öğrenim Durumu ?
Hadi bakalım herkes yazsın
 
Tepkiler: Cezzbedici3, ism@il 54, jejep ve 9 diğerleri

Catty

Emekli Yönetici
Öncelikle hoşgeldiniz, çok güzel bir konu açmışsınız , ben lisedeyim 4.sınıfa geçtim.
 

Samsunspor

Emekli Yönetici
Eskişehir Anadolu Üni. Kamu Yönetimi ( Mezun)
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
lise 2 ye geçtim matematik olmasa daha iyi geçecektim ama olsun
 

Odysseus

Üye
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Otomtiv Programı Mezunuyum. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İşletme bölümünde okuyordum kaydımı dondurdum. Seneye devam edeceğim
 
Sakarya Üniversitesi Bsayar Öğretmenliği 1.sınıf bitti
 

emesut

Üye
Kocaeli Üni. Biyomedikal cihaz teknolojisi.
2. sınıf bitti allta kalan dersleri vereceğim 2009-2010 döneminde..
 
nevzat karabağ anadolu öğretmen lisesi(erzurum)
 

SlashGun

Üye
Evet Lise bu sene bitti . Allah nasip ederse Üniyede gidicem inşallah.
 
Lise Bitti.. Bu YıLdan pek umutLu değiLim inşaLLah seneye Üniversite
 

Nillowa

Üye
tercihler açıklansın da üniw inşallah =)
 

aLLbiNo

Üye
Lise 1 e Geçdim Maltepe Handan Hayrettin Anadolu Teknik Lisesi Bilişim Tek.
 

Praetor

Emekli Yönetici
Üniversite bitti, hayata devam
 
Lise 3 öss nin yeni versiyonu v.1.ölümcül.sonuç 'a doğru devam