Maxicep logosundakiler lazım...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Maxicep logosundakiler lazım...


Bana şu logodaki dünya, cep telefonu, dizüstü lazım.
 
hımm aacaba photoshopla cekebılırmıyız??
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Site Admininden izin al buradaki logoyu kullan izin verirse?


 
    Konu Sahibi
İzin alıp kullanacağım; sağolun. Acaba bunların daha büyüğü var mıdır?
 
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim chona.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...