Maxicep konu açma resim ekleme (Yardim)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
afer459

afer459

Üye
    Konu Sahibi
Maxicep konu açma resim ekleme (Yardim)
Merhaba arkadaslar. Öncelikle konu biraz şey nereye açicami bilemedim bu yüzden yanlis yerdeyse kusuruma bakmayin. Arkadaslar dielim konu açicam nasil fotoğraf koyucam siz hepsini sraylada koyuyorsunuz ben koyamadim. Bide telden oluyomu? yardimci olanlara tewkkur ederim :)
 
Son düzenleme:


Symbianizer

Symbianizer

Üye
Hızlı resim'e istediğin resmi yükle.Sonra "Forumlar" yazısının altındaki linki kopyala maxicep'te konuna yapıştır :oke:
 
afer459

afer459

Üye
    Konu Sahibi
tesekurler sorun çözuldu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt