afer459
Üye
Maxicep konu açma resim ekleme (Yardim)
Merhaba arkadaslar. Öncelikle konu biraz şey nereye açicami bilemedim bu yüzden yanlis yerdeyse kusuruma bakmayin. Arkadaslar dielim konu açicam nasil fotoğraf koyucam siz hepsini sraylada koyuyorsunuz ben koyamadim. Bide telden oluyomu? yardimci olanlara tewkkur ederim 

Son düzenleme:


