Maxicep İtiraf Bölümü

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Maxicep İtiraf Bölümü
ewet arkadslar kimseye söyleyemediğiniz ama içinizde kalanları burda yazıp rahatlayabilirsiniz.

herkes itiraf edip içindekileri paylassın
itiraf ettikçe rahatlasın
itiraf okudukça gülsün düşünsün üzülsün vs.
 

Nazy

Üye
Bu konuyu oyun bölümüne açsaydın keşke
İlk İtiraf benden.....

5 Yaşıma Kadar Bebekleri Hastaneden aldıklarını ve almak
için evli olmanın şart olduğunu sanıyordum.
Taaaki benim yaramaz dayım bana bir film izletenedek
(Nasıl olsa ali küçük anlamaz diye bende odadaydım)
 
Tepkiler: Heroata

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


konuyu nereye açacagıma karar weremedim
buraya actım çünkü oyun gibi değil pek

bu arada itiraf paylasımın için saol
dayına benden slm lar
 
annecim..
geçen gün yaptığın keklerin kaybolan o büyük bölümünü ...
itiraf etmezdim ama buraya bakıp öğrenme ihtimalin 0 olduğundan ediyorum..
 
Tepkiler: Heroata ve Amaru Shady

grp

Üye
sevgilimin bu siteye girme gibi bi ihtimali olmadıgı için yazıyorum.
sevmiyorum senin ya
her allahın günü bana 'beni seviyormusun' diye sorulmazki
sora sora kendinden gıcık kaptırdın.
 
Tepkiler: KsmCN, hero14 ve hmgurbuz2

Nazy

Üye
sevgilimin bu siteye girme gibi bi ihtimali olmadıgı için yazıyorum.
sevmiyorum senin ya
her allahın günü bana 'beni seviyormusun' diye sorulmazki
sora sora kendinden gıcık kaptırdın.

Valla Tehlikeli bir itiraf
Kızların nezaman nerden çıkacağı belli olmaz dikkatli ol
 
Tepkiler: Akva96 ve Amaru Shady

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sevgilimin bu siteye girme gibi bi ihtimali olmadıgı için yazıyorum.
sevmiyorum senin ya
her allahın günü bana 'beni seviyormusun' diye sorulmazki
sora sora kendinden gıcık kaptırdın.

olum yandın
bırak sevgilini
sitediki kızların yaylım ateşine tutulacan
bu arada nazy haklı
kız milletinin nerden cıkacağı belli olmaz
 

iremm

Üye
iştee geldim burdayımmm sitedeki kızların sitemine uğrayacan demiş arkadas ee o demişken bi tutalım bakalım sen nsl olurda kız arkadasını sevmediğin halde her zmn ona seni seviyorum dersin hıııı madem sevmiyorsun ayrıl o zmn
sakaydı saka korkmayın

itiraf edeceğim bi düşüniyim buldummm... arkadaslarla lisedeyken mudur mavininin odasından boş yoklama kağıtları alırdık gizlice okuldan kaçtığımız zmn yok yazılırdık tabi son derste okula gelir yoklama kağıtlarını değiştirirdik tabi öğretmen imzalarınıda taklit ederdik simdi düsünüyorumda ya ne eğlenirdik o zmn sabahtan aksama kadar gez sonra hiçbişi olmamıs gibi tekrar okul saatinde evine dön süperdi yaa neyse aramızda kalsın
 
Tepkiler: -Börteçine-
aşkı kusura bakma okulda bazen kıslara bakıyorum
 
Tepkiler: -Börteçine-

ouSahin

Üye
itiraf ediyorum netlog diye bir sitede takılırken...

eş cinselin biri bana teklif etmişti...o dakkida o kadar kötü oldum ki direk adresimi kapamıştım
 

ouSahin

Üye
kerem sakın yorum yapma sen dalarım
 

umtt

Üye
hayriye teyze sizin camı yanlıslıla 2 kere be kırdım
hani demiştimya cocular tas atıp kaçtı
tas atan bendim ama sizin cama atmadım
oraya geldi tesadüf işte
kusura akma hayriye teyze
söyleyemezdim sana
 

GuNSTuR

Üye
bende gecen gunu okulda bırını doverken fazla abartıp cocugu cama kattırdıydım çocuk cama carpıp buz camı kırdı tabi suç bende ben kırdı sayılırdım ama öğretmenlere kapı hızlıca kapanınca kırıldı dedık tabi bunu dedirtmek karsımdakı cocuga az sor oldu
 

umtt

Üye
benden bi itiraf daha
ama kendi adma üzücü
ilk askım ona sevdiğimi bile söyleyemediğim
onu incitmemek için sevdiğimi bile söylyemediğim
uykularımın süsü
kalp atısımın sesi
bugun sözlendi
hemde ilk benle paylastı
insan içi ağlarken nasıl güler
ben güldüm ama gider gitmez kan ağladım
 

omayra

Üye
Gittikçe anneme ve babama benziyorum. Eskiden onların gıcık olduğum davranışlarını sergilerken yakalıyorum kendimi artık
 
Tepkiler: ***BlackrosE***
itiraf ediyorum netlog diye bir sitede takılırken...

eş cinselin biri bana teklif etmişti...o dakkida o kadar kötü oldum ki direk adresimi kapamıştım

ayyyy hiç gülceğim yoktu vallaaaaa....alemsin heee....
 
Tepkiler: ***BlackrosE***

mservank

Üye
evet ben de itiraf ediyorum
ablacığım senin cep faturana gelen 5 ytl lik internet faturası bendne kaynaklanıyor.Girmek zorundaydım.Seni kelime oyunu ile kandırdım