maxicep in yeni logosu böle bişey olsa...:)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hakan.c

hakan.c

Üye
    Konu Sahibi
maxicep in yeni logosu böle bişey olsa...:)
maxicep in yeni logosu böle bişeyler olsa siteyi daha büyük göstermek için nasıl olur...
illa bu olsun demiyorum ben sadece bunu örnek gösterdim,photoshop dan da pek anlamam zaten bunuda paintden yaptım :ehe:ehe

dediğim gibi ben sadece bunu nasıl olmasını istiyorsun diye soracaklar için bunu örnek gösterdim...




Uploaded with
 
  • Beğen
Tepkiler: sevim recep ve M3L!H


OğuzcanAbi

Üye
çok güzel olur
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
1.6 olsun :D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
1.6 dizel :d:
2 milyon olunca yaparız, 5-6 aya oluruz belki :D
Hem daha yeni tema gelecek :islik
 
Necmati

Necmati

Üye
Gayetde güzel :ehe
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
mc 1.6 :D
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
1.6 görüne aklıma counter geldi hey be lisede ne oynardık yaşlandık artık.:ehe
ASlında iyi fikir ama 2milyonda yapılır gibime geliyor
 
M3L!H

M3L!H

Üye
Çok güzel olu. Maxicep'e yakışır. Güzel fikir bence Hakan :)
 
Ozan

Ozan

Admin
Evet güzel fikir 2 Milyonda yapmayı düşünüyorduk ama bakalım :)
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
1.6 görüne aklıma counter geldi hey be lisede ne oynardık yaşlandık artık.:ehe
ASlında iyi fikir ama 2milyonda yapılır gibime geliyor
evet ne oynardık counter 1.6 herkezi yenerdim :ehe:ehe
 
CS BETA

CS BETA

Üye
hakan güzel olms hemide paint te göre yani :D bnde birz dha beklemelisin 2 yaparız orayı
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Üç ay daha beklersek :) 2.000.000 yaparız olmaz mı:)
 
Aziz™

Aziz™

Üye
evet 2 milyonda yapılması daha uygun ve yerinde olur..
 

^^Positive^^

Üye
en iyisi bekliyelim ve görelim:)
 

Perfect!

Üye
2 milyon olur yakında zaten 70 milyon izliyodur ama üye olmuyolar :D
 
sevim recep

sevim recep

Üye
bence güzel olur:):):)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt