MaxiCep II. Adana Buluşması Resimleri ...

Sponsorlu Bağlantılar

ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
MaxiCep II. Adana Buluşması Resimleri ...
Evet arkadaşlar nihayet II. Adana buluşmasını yaptık. Adana'da olup da bize katılmayan arkadaşlar çok şey kaybetti kısaca bunu söylemem yeter. Resimler konuşsun artık. ;)

Buluşmanın son dakikalarında çekildik bu resmi aslında ama sadece 4'ümüzün bir arada olduğu tek resim olduğu için ve buluşmaya katılanları tanıtım amaçlı ben ilk baş bunu ekliyorum. Oruçlu arkadaşlar kusura bakmasın. :) Soldan sağa: NeedlefluFF, ChavRash, D3N1Z, POWER ..



Ben ve Deniz .. Uzun bir aradan sonra tekrar görüşmenin özlemini çatlatırken .. :)



Deniz ciddi modda ..



I. Adana buluşmasında vazoya sarılmıştık. Şimdi de bisiklete tırmandık. Ama görevlilerin pek hoşuna gitmedi. :kop:



Benim küçükken hiç keçim olmamıştı. İşte bu üzerinde oturduğum da "keçi ağaç" ya da "ağaç keçi" gibi bir şey. Ama hiç rahat değil onu söyleyebilirim. :kop:



D3N1Z ve POWER



NeedlefluFF, D3N1Z ve ChavRash ( yani ben ).



D3N1Z'nin ve POWER'ın Spiderman'liğe özenişinin belgesi. Evlerinin balkonlarından atlamayı denemezler umarım.:kop:



NeedlefluFF, POWER ve ben..

 


POWER

POWER

Üye
Çok güzeldi arkadaşlar baya bi eğlendik öğrendik tek kelimeyle süperdi...
 
manyak!

manyak!

Üye
belli oluyo çok eğlenmişsiniz :(
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet, kaçırdınız ne yazık ki.. :nono: :ehe
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Üst konu yapılmıştır arkadaşlar bir süreliğine :oke:


Buluşma ortamlarının nasıl olduğunu bilmeyen arkadaşlar 1 kez gidip görseler nasıl eğlenceli olduğunu her defasında katılırlar ama nerde gidip katılacak arkadaş :)
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
cok zevkliydi ya cok eglendim valla =) =) chavrashal biraz kose kapmaca oynuyarak birbirimizi bulsakda guzeldi =) =)
 

omayra

Üye
Ne güzel :) İyi bir gün geçirmişsiniz, sevindim sizin adınıza :)
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Çok eğlendik güzel bir gündü.

Umarım bir dahaki buluşmaya sayımız artarda halısaha maçı yaparız :ehe
 
ouSahin

ouSahin

Üye
çoq qüzel çoq renkLi hepinizi qörmek çoq qüzel:)
 
volkanik546

volkanik546

Üye
İyi geçmesine çok sevindim. :)(power dostum sende bazı yenilikleri farkettim.):oke:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bir sonraki buluşmada sazımı da getireceğim. İçimizde söyleyecek olmasa da D3N1Z gözüm şelpeyi seviyormuş. Başta ona olmak üzere buluşmaya gelen arkadaşlara şelpe gösterisi yapacağım. ;)
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Ben halısaha maçında ısrarcıyım :ehe
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
chavrash sazi getirsin de baska hic bi sey istemiyorum =) =)
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
aslinda su yaya gecdinini kullanmadan spidermanlik oynumuz cok guzel olmamis site icerisinde uygunsuz davranisa neden olabilir :D millete ornk olmuyalim

yaya gecidini kullanalim kullanmayanlari uyaralim!!!

:ehe :ehe
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Kolumda çizik var görmemişim. :)

Buluşmanın hatırası :ehe
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
MaxiCep buluşmasında kan aktı.. :)
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Beklenen i olaydı zaten :D
 
POWER

POWER

Üye
Chavrash işte bu ya walla süper bi avatar...Teşekkürler...Ayrıca bi daha ki buluşma sazlı sözlü olacak...
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Bidahakine buluşma değilde sıra gecesimi yapsak ? :ehe
 


Üst Alt