<div class='quotetop'>(DeRMaNTeS @ Dec 15 2005, 02:05 AM) [post=227795]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(swedeniz @ Dec 14 2005, 10:46 PM) [post=227667]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(DeRMaNTeS @ Dec 14 2005, 06:18 AM) [post=227031]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
daha once belırtımıstım ama mesajlar sılınınce gıtmıs sanırım.tekrarlıyorum:
swedeniz
NOT: bazı imzalar değişmiş mi yoksa bana mı oyle geldi
[/b][/quote]
ewet deiştirdim zate kimse oy vermiodu yarışmadan atılmak mantıklı geldi
[/b][/quote]
ben senı kastetmemıstım, aslına bakarsan ımzanın degıstıgının farkındada degılım
[/b][/quote]
ama yinede saol ilk oy veren sendin ama ne bilim yarışma soğuk geçio anket olsa daha iyi olurdu tabi benim fikrim