Maxicep I. İmza Yarışması ( Sonuçlar)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ozhan35

ozhan35

Üye
Konulara alakasız mesajlar atmayalım lütfen aksi taktirde gerekli yaptırımları uygulamak zorunda kalacağız...
 


showtime_0

Üye
bence bu çevredeki en gzl imza mAd_girL'de var...
onunki ayrı bişi
herkesde yok
 

keano

Üye
benim oyum DeLmirA nin 200km/s @ 5000rpm'e
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Son 2 gün kaldı arkadaşlar.
 
darkred

darkred

Üye
DeLmIrA
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
daha once belırtımıstım ama mesajlar sılınınce gıtmıs sanırım.tekrarlıyorum:

swedeniz

NOT: bazı imzalar değişmiş mi yoksa bana mı oyle geldi
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
evet valla tribunlere oynuosunuz resmen maxicep le ilgili imza yapar bende katılırdım ona kalırsa
 
swedeniz

swedeniz

Üye
<div class='quotetop'>(DeRMaNTeS &#064; Dec 14 2005, 06&#58;18 AM) [post=227031]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
daha once belırtımıstım ama mesajlar sılınınce gıtmıs sanırım.tekrarlıyorum:

swedeniz

NOT: bazı imzalar değişmiş mi yoksa bana mı oyle geldi
[/b][/quote]
ewet deiştirdim zate kimse oy vermiodu yarışmadan atılmak mantıklı geldi
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
<div class='quotetop'>(swedeniz &#064; Dec 14 2005, 10&#58;46 PM) [post=227667]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(DeRMaNTeS &#064; Dec 14 2005, 06&#58;18 AM) [post=227031]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
daha once belırtımıstım ama mesajlar sılınınce gıtmıs sanırım.tekrarlıyorum:

swedeniz

NOT: bazı imzalar değişmiş mi yoksa bana mı oyle geldi
[/b][/quote]
ewet deiştirdim zate kimse oy vermiodu yarışmadan atılmak mantıklı geldi
[/b][/quote]

ben senı kastetmemıstım, aslına bakarsan ımzanın degıstıgının farkındada degılım
 
swedeniz

swedeniz

Üye
<div class='quotetop'>(DeRMaNTeS &#064; Dec 15 2005, 02&#58;05 AM) [post=227795]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(swedeniz &#064; Dec 14 2005, 10&#58;46 PM) [post=227667]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(DeRMaNTeS &#064; Dec 14 2005, 06&#58;18 AM) [post=227031]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
daha once belırtımıstım ama mesajlar sılınınce gıtmıs sanırım.tekrarlıyorum:

swedeniz

NOT: bazı imzalar değişmiş mi yoksa bana mı oyle geldi
[/b][/quote]
ewet deiştirdim zate kimse oy vermiodu yarışmadan atılmak mantıklı geldi
[/b][/quote]

ben senı kastetmemıstım, aslına bakarsan ımzanın degıstıgının farkındada degılım
[/b][/quote]
ama yinede saol ilk oy veren sendin ama ne bilim yarışma soğuk geçio anket olsa daha iyi olurdu tabi benim fikrim
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
bugun son galıba, ılgı gormedı bu yarısma
 

delimakina

Üye
delmıra
 
msw

msw

Üye
Bugün son gün değilmiydi yaa...tam oy verecekken yarışma bitmiş...neyse kazananı tebrik ederim
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
2.ligi 2 arkadaşımla paylaşmışım

oylar icin saolun arkadaşlar
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Tek başıma zirvedeyim.
 
darkred

darkred

Üye
ChavRash kardeş tebrikler sana ikincileri de tebrik ediyorum ama üçüncülerede ayıp olmasın onlarıda tebrik ediyorum
 

Nicolas_Anelka

Üye
tebrikler dostum..
 
hidayet

hidayet

Üye
kazanan olsun kaybeden olsun bu yarışmaya ilgi gösteren herkese teşekkürlerimi sunarım
 

CisSe

Üye
hepsi güzell
 
Caine

Caine

Üye
ibocum sakın kızma vallahi daha yeni gördüm
yarışma bitmiş ama ben gene oyumu iboya vermiş sayılayım

kazanan arkadaşı tbrk ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt