Tuba.Erva
Üye
-
Konu Sahibi
-
sevgili günlük; nasılsın iyi misin? hiç öylesine bi hatrını sorayım dedim iyi etmişim demiherkes sana sadece anlatıyor kımı derdını kımı mutluluğunu ama biri de çıkıpta sana nasılsın dedi mi? demedi... işte ben sana değer vererekten soruyorum; nasılsın? iyi misin?
eeee ne dedi bari?sevgili günlük; nasılsın iyi misin? hiç öylesine bi hatrını sorayım dedim iyi etmişim demiherkes sana sadece anlatıyor kımı derdını kımı mutluluğunu ama biri de çıkıpta sana nasılsın dedi mi? demedi... işte ben sana değer vererekten soruyorum; nasılsın? iyi misin?
eeee ne dedi bari?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?