maxicep günlük..

günlük sana niye günlük diyolar..
 
Günlük. Bugün saydam çok temiz değil mi?
 
    Konu Sahibi
kader günü bugün resmen
 

pelın_

40 gün sanra 23 oluyorum
büyüdük bee bugünde önemli bi gün ama neydi bi hatırlayamadım
ACABA kim doğdu bugünn hatırla Pelinn hatırla
 
Bunalıma girmemek için ne yapacağımı şaştım
Çok yorgunum günlük fazla birşey yazamayacağım...
 
Günlük zor geçiyo günler. Çok zor(arkada acıklı fon müziği). Ne sınav ne de hayat. Boğazımda düğüleniyor tükrüklerim. Keşke kör olsada görmeseydim halimi. Bana zulüm mu veriyorsun yoksa acı mı çektiriyorsun. Sen ne diyorsun.? Ben hayat zor geliyo diye düşünceleri kaybettim. Bi gece yatağıma azrailin gölgesi düştü yatağıma. Hep düşündüm bir gün nasıl öleceğim diye. Hiç düşündün mu sen günlük bu bünye gitse sana kim yazacak beyaz sayfalarına.
Not:NE DIYOM BEN YA?
 
    Konu Sahibi
hahaha forum cok eglenceli bu gece

coluk cocuk kaynasıyoruz

hala gülüyorum yaaa yok böyle bısey
 
Tepkiler: devran_34
evet bide ben anlatıyım ama dün ü anlatam

sevigli günlük 1. sınıfa giden emir ve arkdası serhat kosarken kuafor dükkanı önündeki havluluğa carptı benimde kafam agrıyo ( pazar günü havuzda geri geri yüzüp hava atarken hazun bittigini anlayamayıp kenarına vurup arkama küfür ederek donup birine carpmış gibi sonra arkamda kimsesin olmadıgını anlayınca babama BABAAAA HAVUZUN BİTTİĞİNİ NEDEN SOYLEMEDİN ARKAMDA DURUYON OLE DEDİM buda ayrı bi komedi ) dışardada dilinci var eli ayağı sağlam ona da ayar oldum tabiki kapıdan ters ters bi cıktım kadın para istemesin diyede kadının gözlere baktım direk dilenci kadın
-OĞLUM BEN YAPMADIM VALLA COCUKLAR VURDU dedi
arkama döndüm kadını göremedim tabiki gidiş o gidiş kadının
dükkana bi girdim gülmekden ölüyom müşteri dedi ne oldu böyle böyle oldu dedim adam diyo bende korktum öyle bicıktın yüründünki dilince arkasına bakmada gitii .
 

Oğuzhan

Üye
naber günlük bu gün hayat daha bir güzel sanki şu an accayip mutluyum ya anlatamam sana.
 
    Konu Sahibi
agzım kulaklarımda
 
    Konu Sahibi
sorunlumuyum neyim
bıseyı kırk kere söylersen olurmus
40*kurtul benden de rahatla..

ben 1 saat gec dönsem sorun olur sabahtan berı kendısı
gercı bellı bellı zaten dedıgı gıbı sabahları cok heycanlı oluyorum ayy
uyanamıyorum da ters uyanıyorum
bellı bellı

ters mı uyanıyosun vaktın mı yoktu cok bellı


banane ki ya banane

zaten tüm gün bı deısmeler masallah
öleyımde rahatlaaaa

ama suç bende körüm kör
oysa gercekler ortada bacım.

eyvallah günlük iyi geceler ben yatar.






ah gamze ah sanada bısey demıyorum ben .


----------Eklendi @ 01:31:34 ---------- Yazıldı @ 00:11:01 ----------

nedense hatalı hep benım !
 
    Konu Sahibi
umarım cok uzamadan gelır gunluk bekledıgım zaman
ben cok sıkıldım cunku
sabredıyorum da alırmıyım karsılıgını

artık beklemekte sıkıyor
bılmıyorum ıste
 

pelın_

Günlük
Valla nedesem ki işe git gel dolmuş soğuk falan işte öyle yoğun bi iş temposu
 

xxdama

Üye
sevgili günlük
Bugün yine mat dersi vardı ve 3. Yazılıdan 39 aldım. Yani hayat çok dandik geçiyo. Benden bu kadar
 
    Konu Sahibi
ne dyımkı ben ah ah
 
Zevkine edeyim ben onun ovdugune degseydi bari ama olsun izin almasi ve benimle olmasi guzeldi ve bu geceyi farkli kildi...Iyiki var hayatimda
 
Kısa pantolu giydiyim zamanlar bir gün pikniye gitmiştim ya bütün eşyaları toplayıp götürmüşlerdi bir tek beni almamaşlardı
yeşil piknik alanında beni unutmuşlardı. Bana olan sevgilerinden şüphe etmeye başladıgım düşüncesi kanser gibi içimi kaplamıştı
ama hiç aglamamdım. Geri döneceklerini biliyordum üç sate yakın orada oturup beklemiştim.
o günden bügüne pek bişey deyişmedi yine tek başına evde çayımı içmekteyim kiprtitle oynayıp yangın çıkartacak yaşta degilim herkezin içi rahat
bıraktıkları yerdeyim almak için döneceklerdir yada bir çagrı atacaklardır.