maxicep günlük..

pelın_

pekı sormm
 
Kuşunu öldürmüştür.
 
Tepkiler: pelın_

pelın_

sen oldurdun sanırım
 
    Konu Sahibi
günlük sen anladın.d
 

pelın_

gunluk mutluyum ya nesem geldı
 
Tepkiler: Kingmortall
Cuma namazından çıktım direk babannemin boş evine gittim orada biraz müzik biraz sigara kendimden geçtim ...
 

pelın_

gunluk bırazdan yola cıkcam ankaraya gıtcez mutlumuyum bılmıyorum ama sadeve unv ew arkadasımı gorcem onn ıcın mutluyum ama 5 saat yok cekılırmı bılmm helede abımın ankaralı namık falan dınledıgı bı arabada bılmıyorum allah kolaylık versın bana Ç
 
Ankarada bence daha ne Ankaralı namıklar dinlersin
 

pelın_

aman bırak ya dınletmıycem haın planlarım var
 
    Konu Sahibi
günlük herseyı anlatıyo sanırım

 
Tepkiler: ChavRash

minoo

Üye
Başım ağrıyor günlük. Telefonum da susmuyo. Gel gel deyip duruyo arkadaşlarım. Eve kaçtım az önce. Ama sanırım birazdan evi basacaklar beni almak için Canım sıkkın aslında. Dışarıya çıkmak da istemiyorum
 
Tepkiler: Cezzbedici3
günlük benim anlatacaklarımı arkadaşım anlatmış işte onun günlüğününün son yazısını copy-yapıştır yap kendine akıllı ol günlük adam ol
 
    Konu Sahibi
bazen koptugu yerde bırakmak gerek
hep sen düşünemezsın
hersey olacagına varır artık bu saatten sonra
 

minoo

Üye
Ne gündü arkadaş ya Hiç ağlamadığım kadar ağladım, hiç gülmediğim kadar güldüm bugün. Kendimle gurur duydum yani
 
Tepkiler: Tuba.Erva
kafam bozuk günlük telefonum hiç çalmıyo en son 1 hafta önce çalmıştı ondan bu yana hiç bi ses yok ben müzik açıyorum arada bi hatırlıyo çalmayı
 
kafam bozuk günlük telefonum hiç çalmıyo en son 1 hafta önce çalmıştı ondan bu yana hiç bi ses yok ben müzik açıyorum arada bi hatırlıyo çalmayı
Gökhan alarm kur saatbaşı çalsın.
Yarın sınav var ve de hiçbir ders notu yok.
 

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
gene yaz geldi.bu yazı ben bir türlü sevemedim.keşke hep kış olsa.
 
bu gn dükkandaydım sıradan sıkıcı bi gündü yrn yazılı var biraz bişiler biliorum ama lrkuyorum ilk dönem 1 di geo
ilk yazılıdan 45 aldım :d
bundan 35 fln alsam geçerim ama biraz yüksek olsun
 
    Konu Sahibi
Sözü verir, bi' gider ve dönmez. Alışıldık olan bana yetmez.
Oyunlardayım, elbet bitmez. Bitse ben bilirdim, ben…
Üşüdüm, eldivenden kaçtım. Ateş topu oynatılan şu yarışlar baydı.
Baydı ! Kışımla küstüm…
 
Tepkiler: minoo ve BaykusReis