maxicep günlük..

saçma sapan işlere bulaştım yine. allah hayırlı etsin...
 
    Konu Sahibi
günlük ben sana yazarken kardesım arkamda sacımı örüyo











günlük gececekmı dersin su zamanlar
yarın sunumum var lisede





cok hazırlandım dıyemem ama fenada deılım hani






bukadar işte keske maxıye ılk uye oldgm zamana dönseydım
 
    Konu Sahibi
sevgılı gunluk

içimde bı sıkıntı var sebebını bıldgm ama söyleyemedıgm

zorla gulermı ınsan blmyrm ama guluyorum ıste

kardesımı sevıyorumm nurumu sevıyorum pınarımı sevyrm
galıba bu ara en cok onlar yanımda
özlüyorum gelecegı mı gecmısımı bılmıyorum
neye bu özlem onuda blmyrm
üzülüyorum ama aglayamıyorum
ne olcak bende blmyrm
bıldgm tek sey temmuz gelsın ıstyrm
cok özlüyorum
 
    Konu Sahibi
Günlük sabah uyandım vee kendıme guzel bır kahvaltı hazırladım
ve msnde bır arkadasımn haberıyle keyfım acayp yerıne geldı
suan okadar mutluyumkı anlatamam
depresyna grmek uzere olan ben
bu haber sayesınde yenıden dogmus gbıyım

yaa cok cok mutluyumm

24.04.2011 12.40
 
selam günlük
bu günlerde güzel şeyler olabilir eğer bu iş beklediğim gibi çıkarsa 2.yi bulmuş olucam ..işte o zaman alemin kralı biziz...

----------Eklendi @ 18:10:30 ---------- Yazıldı @ 18:05:18 ----------

selam günlük yine ben (=
part2 : eğer burada istediğim olursa nedersin senle nihayet batıya gidicez he
 

Xilence

Kapalı Hesap
Sevgili Günlük ,

Bugün Aldıgım Güzel Bir Haber Beni Mutlu Etti , Şimdi İse İçim Rahat Ama yarın değil
Çünkü Yarın Zorbalık Yapan Birileri Kavga Dövüş Çıkaracak , Ölmemek İçin Dalacaz

Yarınımız Bugünden şekilleniyor , Yarını Şekillendireceksek Bugün Çok Çalışmalıyız
 
    Konu Sahibi
günlük maç basladı cok heycanlı
 
selam tuba ervanın günlüğü (=
hangi maç (:
 

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
selam günlük
bugün yine emlakçı emlakçı dolaştım.ayaklarıma kara sular indi.anlıyorsun değil mi bütün gün sokaklarda dolaşmanın ayaklarıma verdiği ızdırabı.ama sen ne anlarsınki bütün gün evde ense yapıp yan gelip yatıyorsun biraz dışarı çık.
 

zaza

Üye
baldırımdan sakatlandım günlük fena acıyor basmak zor zaten ne zaman işler çoğalıyor o zaman bişiler oluyor
 
Selam günLük

anladın sen onu günlüK


 
    Konu Sahibi
Günlük az kaldı cok az
26 nısan 2011
 

zaza

Üye
merhaba maxi günlük

evet işte büyük gün geldi 10 haftalık sıkı bir periyoda girdim son 10 haftam becerdim becerdim, beceremediysem işte o zaman burası karışıcak bu yüzden bütün değerlendirmeleri kesinlikle harf bile atlamadan yapmam ve ona göre strateji ayarlamam lazım hayatımda ki bazı düzenlemeleri erteledim şimdi kafamı sadece aşirete yönelttim gerçekten çok zor olucak ama başarabilirim %36 lık bir başarı oranım var gerektiğinden fazlasıyla herşeyi pekiştirmeye ve tüm olayların asıl sebebini bulmaya çalışıcam gerektiğinde kavga edip daha fazla tehlikeye atılıcam ama yapıcam çünkü artık sabrım kalmadı en kısa sürede bitirip buralardan temelli uzaklaşmak istiyorum artık sorun, kavga, dava istemiyorum kendi hayatımı yaşamak için ne gerekiyorsa bu 10 haftada yapıcam şuan elime geçen tek şey geçenlerde ki olayların ufak bir ayrıntısı buda bir başarı yapabilirim sanırım bir yerden başlamak gerekiyor buradan başlarız bizde
 
    Konu Sahibi
içi dışı açık olana hakedenlere söz verdık

günlük az kaldı (:
 
Tepkiler: Amaru Shady
Selam günlük.

Bugün farklı şeyler oldu. Önemini anlarım inş.
 

Burak

Üye
Kaşar fiyatları arttı yine. Bakıyoruz uzun uzun ama alamıyoruz. Parayı basan alıyor tabi. Sonra eve sonra... Yıyıp bıtırıyor.
 
    Konu Sahibi
Batıl bir inanca göre; umut ışığı kısıldıkça ve kısaldıkça düşler, şiirler uzar.
Tanrı'm,
Beni uzun şiirlerden koru!
Amin.