minoo
Üye
resimleri bekliyorumMustafa abi (kol@j) ile urfada buluştuk foto çektik güzel oldu valla bide bizde kalsaydı süper olurdu yarın baya eğlenirdik hatta belki diskoya da götürürdüm
resimleri bekliyorum
Mustafa abi (kol@j) ile urfada buluştuk foto çektik güzel oldu valla bide bizde kalsaydı süper olurdu yarın baya eğlenirdik hatta belki diskoya da götürürdüm
gel istediğin zaman gel evdekiler sizi ağırlar bizim 63 mustafa nickli kardeşimle devam edersiniz akşama süper planlar yaparımkusura bakmayın gençlik... halledecem..
yengenizden kaçak giriyom nete..
bir yandan da çocuklar sıkıştırıyor...
ule isa.... gelecek sefere daha müsait bir zamanda gelirim...
üstelik çoluk çocuk düşünüyorum...
Aşık oldum günlük
Günde 10 dersten sonra nasıl olunur
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?