aksitman
Üye
-
Konu Sahibi
-
2009'dan Beri Bu Forumdayım Ama Cidden Öyle Eskisi Gibi DegilKatılıyorum söylediklerinize malesef
Bende onu kastediyorum 2009 haziranda kaydolmuştum baya iyiydi n70 için çabalıyodum falan şimdi yok bi konu açıyorum takmıyor bile kimse2009'dan Beri Bu Forumdayım Ama Cidden Öyle Eskisi Gibi Degil
Eski İnsanlar Gitti Forumun Eglencesi KalmadıBende onu kastediyorum 2009 haziranda kaydolmuştum baya iyiydi n70 için çabalıyodum falan şimdi yok bi konu açıyorum takmıyor bile kimse
Başka forumlaramı gittiler acaba eskiden millet yardım etmeye çalışıyodu ya şimdi soru soruyoruz google am yazsama diyolarEski İnsanlar Gitti Forumun Eglencesi Kalmadı
Bilenlerde yardim etmiyor suan o googleye yaz diyenlerin %99'u ileti kasmak icin yapıyorlar zatenBaşka forumlaramı gittiler acaba eskiden millet yardım etmeye çalışıyodu ya şimdi soru soruyoruz google am yazsama diyolar
Aga zaten bende symbianı bırakalı 1 yıl falan oşdu şimdi iosta takılıyorum ...:hmm symbian kullanan azaldığından olabilir mi? Bende 2 hafta once gectim Androide ama özledim tabi symbianda bir uygulama icin neler cekiyoduk. Androidte envai cesit uygulama var bıkkınlık veriyor emekler karsiligini bulmayabiliyor.
Hahahaha hemen gidiyorum tavsiye psikolog varmıHmm ilginç bi psikoloğa görünün [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji1] [emoji1] [emoji1] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Çok komiksiniz gulugulu beytuzlamak işe yarıyabilir
Symiban vb. kullanıcıları azaldığı için olabilir mi ?Maxicep in eski tadı kaçtı arkadaşlar 2011 den beri bu sitedeyim ve artık eski tadı alamıyorum bu siteden önceden n8 kullanırdık bi olay olurdu 2 dk de 20-30 tane bildirim gelirdi herkez yardımcı olmaya çalışırdı şimdi ise böyle birşey yok bi konu açıyosun 20 gün geçiyo 5 bildirim anca olmuş önceden maxicep e girmek için can atardım hergün en az yarım saatimi ayırırdım şimdi ise haftada 15 dk bile ayırmıyorum... Eskisi gibi deil artık ne yardımlaşma var nede başka birşey şimdi başka forum sitelerinde dolanmaya başladım...
Aga zaten şuanda iosta takılıyorum...Symiban vb. kullanıcıları azaldığı için olabilir mi ?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?