"kardeşim sertifika hatası veriyor (bu smileyden sıkılır ve digerine geçer)(bi dörtlüde buna koyduktan sonra smiley katliamına digerleriyle devam eder...)"
"kardeşim sertifika hatası veriyor (bu smileyden sıkılır ve digerine geçer)(bi dörtlüde buna koyduktan sonra smiley katliamına digerleriyle devam eder...)" genel olarak yeni üyeler çok smiley koyuyor
bende 31 yaşındayım ve senin gibi bende kendimi bezliyorum ve bundan çok büyük haz duyuyarum.Uzun zamandır bunu paylaşmayı düşünüyordum sizin resminizi ve mesajınızı görünce cesaretlendim.