Maxicep.com ailesi fix yorumları !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mert

Üye
iPhone 4 mü N8 mi?
 
Tepkiler: Tuba.Erva
link kırık
link nerde göremıyorum
linki yenıleyinn
 
"kardeşim sertifika hatası veriyor (bu smileyden sıkılır ve digerine geçer)(bi dörtlüde buna koyduktan sonra smiley katliamına digerleriyle devam eder...)"

genel olarak yeni üyeler çok smiley koyuyor
 

0live456

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar resim yükleyemiyorummm "gerçekten"
 
[h=2]merhaba[/h]
bende 31 yaşındayım ve senin gibi bende kendimi bezliyorum ve bundan çok büyük haz duyuyarum.Uzun zamandır bunu paylaşmayı düşünüyordum sizin resminizi ve mesajınızı görünce cesaretlendim.

(bebeğin bez değişimi adlı konudan bir yorum )

 
Tepkiler: Dafny

TheCower

Üye
Yorum nasıl yazılıyor acaba resimli olarak anlatır mısınız?
 
yönetıcılerden kımse yok mu
 
Biz yapsak hemen uyarı hemen mesajımız siliniyor falan filan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...