Maxicep Android Uygulaması

Eskiden hepsinin birer Symbiancı olduğunu düşünerek saygıyla anıyoruz Symbian'ı
 
Tepkiler: ExpertMurderer
Ben Nokia 500 kullanıyorum bir de bana sor
808 falan olsa
 
Windows Phone Maxicep uygulaması gayet güzel

 
Tepkiler: Serhan ve ExpertMurderer