Maxicep 2 milyon şüphesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Ozan

Admin
Yeni üye olup, siteyi bilmediginiz / tanımadıgınız için bu mesaja bir cevap vermek istemiyorum. Tavsiyem sitemizin konumunu ve içerigini, değerini tespit etmeye çalışın.

Ayrıca bahsettiginiz sitede başından bu yana sadece 3 üyelik var ve sistem devamlı işlemiyor + o hesapların da ikisi uzun zamandır banlıydı tekini de bu konu açıldıgında banladık.


İyi Forumlar
 

Necmati

Üye
evet doğru o sitenin sahibi benim o üyelikleri ben açtım..

Kardeşim bir git işine yaa bu sitenin kalitesi ortada daha niye tartışıyolarki ?
 
    Konu Sahibi

ister istemez düşündryr
 

Burak

Üye
kıskananlar çatlasın.
 
siteye girdim hazırüyeliğeson diye üyelik açtım xD
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...