Maxi Revitalize Team [MRT]

achambo

Üye


sayılır mı
 
Tepkiler: -Akıncı

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
olmuşmu rütbe değiştirelecek adam var mı

- - - Eklendi - - -

en yakın zamanda geri dönülür
 
Tepkiler: x-scarface

achambo

Üye
beni de test yapın burakla aynı olsun yalnız kalmış
 
Tepkiler: -Akıncı
İkonun altına isim gelsin kardeşim yanına değil.

Birde Beni admin diğerlerini co-admin yap

Test mod da koy


- - - Eklendi - - -

Yaşa göre değil sıralamaya göre koy test mod altta olur olum yukarda ne işi var.
 

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
İkonun altına isim gelsin kardeşim yanına değil.

Birde Beni admin diğerlerini co-admin yap

Test mod da koy


- - - Eklendi - - -

Yaşa göre değil sıralamaya göre koy test mod altta olur olum yukarda ne işi var.
senle ben admin olalım diğerleri co olsun semihi napalım
 
Tepkiler: x-scarface
Tamam beni editör yap sen admin




semihe de

 
Tepkiler: -Akıncı

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
oldu şimdi renkler olmuşmu
 

KayraBey

Üye
Gençler bu hort işi başınıza iş açmasın
 
Tepkiler: MaxiHan ve x-scarface
co adminler yeşil olacak konudaki yazı stilini de Trebuchet Ms yap kalınlaştır kardeşim birde her isimden sonra bir tane aralık koyup konuyu ortala daha hoş görünecektir.

- - - Eklendi - - -

Gençler bu hort işi başınıza iş açmasın

Abi şakasına ya öyle hort yapmaktan değil yani maksat eğlence.
 

Oğuzhan

Üye
Ben ne zaman gruba dahil oldum
 
Tepkiler: -Akıncı

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
Gençler bu hort işi başınıza iş açmasın
[SUP][SUB]Ölmek için yaşıyoruz...
[/SUB][/SUP]
[SUP][SUB][/SUB][/SUP]


- - - Eklendi - - -

hangi yeşil ?
 

Oğuzhan

Üye
 

Joker

Emekli Yönetici
Kendini admin yapmış üçkaatçı
 
Tepkiler: x-scarface ve -Akıncı
Konu kapatılırsa ilk admin banlanır çaktırma
 
Tepkiler: -Akıncı ve Joker