Maxi Revitalize Team [MRT]

MaxiHan

Üye


Şimdi gördüm yeni üye imiş. Hoşgeldin serhan ben aykut

Hosbulduk bende Serhan beyler kusuruma bakmayin ben yeniyim daha ama meye hort cekeyim bu konuya mi yoksa her konuya mi? Itina ile hort cekilir
 

CABBAR

Üye


Hosbulduk bende Serhan beyler kusuruma bakmayin ben yeniyim daha ama meye hort cekeyim bu konuya mi yoksa her konuya mi? Itina ile hort cekilir

2004 ya da 2005'lerden Bi konuya hort yap seni admin bile yaparlar
 
gereksizlerde yap ceza yemezsin
 

MaxiHan

Üye
Konu disi bolumune bir hort cektim var ya daha dogrusu 5-6 tane Sait abinin konusuna bile cektim dusunun artik ama muzik hosuma gittigi icin yazdim amac hort degildi
 
İyi o zaman
Yeni nick hayırlı olsun
 

MaxiHan

Üye
Teşekkürler Konudaki ismimi değiştirmeyi unutmayın
 
-Akıncı admin en yüksek rütbe değil mi daha neden hort yapıyorsun?
 

MaxiHan

Üye
Bu gün 8-9 aylık hort yaptım bir sürü rütbe isterim
 

MaxiHan

Üye
Isim super oldu ayni nickim gibi
 

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
liste güncellenmiştir cabbar ağa