Maxi Komedi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi

Şimdi biz 10 video urasir koyariz siz dersiniz yeteri seviyeye ulasmadi. Bizim icin 10 video demek nekadar cok emek demek.

Konu coklugundan kastınız nedir ?
 


Şimdi biz 10 video urasir koyariz siz dersiniz yeteri seviyeye ulasmadi. Bizim icin 10 video demek nekadar cok emek demek.

Konu coklugundan kastınız nedir ?
İsmail orası sadece üyelerin oluşturduğu videolardan ibaret olmayacak ister üye yapsın ister başkası orası parody başlığı e internette tonlarca parody var yani konu sayısında problem yok..
Reşwan adminim diyor ki: Siz paylaşmaya başlayın biz yoğunluğu gördüğümüz anda açarız e madem öyle bizde başlayalım o zaman (;
 
    Konu Sahibi
Başlayalım
 
Tepkiler: Cezzbedici3
Benim Parody konuma dokunma ondakileri ben dağıtıcam

- - - Eklendi - - -

Evet Parody'ler yağmaya başlamıştır
Reşwan hocam Mizaha girince açtığım konulara bak birde diğer açılan konulara bak aradaki farkı göreceksin mizaha Komik Taklitler olarak yepyeni bir soluk getirdik şuan itibarı ile İsmail'le
 
Tepkiler: HacKLess
    Konu Sahibi

Okul olmasa varya off ki ne off
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...