giray38
Üye
Bencil olma ortagam bari koy linkini bana mesaj at Ben Ali Emre değilim paylaşmamfw paylaşmama kararımı okumadın galiba ama uğraşırsanız olur 50 FPS deneyecem ama 42 FPS bile acaip hızlı ayarlardaki menülere anında giriyor 70 mb ram ile sorunsuz oyun keyfi
Bencil olma ortagam bari koy linkini bana mesaj at Ben Ali Emre değilim paylaşmam
nasıl 75 mblik yapıyonuz tabi c6 fwsimi bu orası önemli
oda bişeymi jmtaskmanmıydı öle bişey onunla 69 mb gördüm 5800 da
Mehmet can cevap vermiyor paylaşmaya niyeti yok bari modu atsa
mehmet cana hücumm o zaman
hayır cfw filan değil. cfwlerde ev ekkranı sömürüyor rami. orjinal v52.0.007 yi derledim.
ram degri denince benim 75lik ram geldi aklıma .konularımda mecut. ss atmayım
kardeş o açılıştaki rakam önemli olan temizleme ile yetişmek şayet ben yetiştim zaten resimde koydum 74 mb ile resim çektim
Şu ekran yenilemeyi 45 fps ye çıkaran modu ver bari yeakardeş o açılıştaki rakam önemli olan temizleme ile yetişmek şayet ben yetiştim zaten resimde koydum 74 mb ile resim çektim
sunrisenin bi sürümünü kullanıyorum 63 den fazla gördüğüm oldu ortlamam ise 58 61 ne aşağı düşer ne yukarı çıkar
son temizlenen 9 mb yazıyo orda.
Şu ekran yenilemeyi 45 fps ye çıkaran modu ver bari yea
O zaman Senin Rofs a talibiz panpao zaman 75 mb ram değeri ile resim çek koy buraya
----------Eklendi @ 08:25:18 ---------- Yazıldı @ 08:24:02 ----------
45 Fps kullanabilmen için yazılımda en az 35 mb boş yer olması lazım yoksa kullanamazsın
O zaman Senin Rofs a talibiz panpa
Israr edelim sürekli belki yumuşar
ben dedim ya mehmet can a hucüm
Şincik gardaşım Seğin bu yaptığna Ayıp diller bizim oralarda . Yeav Yaptığın cfw yi bizinen baylaşmamah da neyin nesihiçbir adanalı bi antepliyi kırmazsen de bi kayseri usulü yakllaş )
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?