Telefon Tavsiyesi Max.500 TL Telefon Tavsiyesi_?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Arisklaus

Arisklaus

Üye
    Konu Sahibi
Max.500 TL Telefon Tavsiyesi_?
1.Arkadaşlar 5800'ı satacağım.Sizce kaça satmalıyım_?
2.Yeni telefonumda hangi işletim sitemini önerirsiniz_?
3.Hangi telefonu önerirsiniz_?
 


fireman87

fireman87

Üye
5800'ı nasıl satacaksın merak ediyorum ama elbet alıcısı cıkar, satabildiğin en iyi fiyata sat ve kendine 560 liraya ideos x5 al kurtul :oke:
 
technoblue

technoblue

Üye
5800'ın en temizi maksimum 300 tl civarında alıcı buluyor. işletim sistemi olarak android öneririm. smartphone olarak da android 2.2 froyo sürümünü kullanan huawei ideos x5 yada lg otimus me tavsiye ederim.
 

52mrt1905

Üye
c5 03 alabilirsin 5mp kamera 600mhz işlemci3,2 ekrana sahip
lg optimus one albilirsin 3,2kamera 600 işlemci 3,2 ekrana sahip
sayfamızıda beğenirsen sevinirim
 
fireman87

fireman87

Üye
Bu dönemden sonra symbian alınmaz fakat optimus me alınabilir ne yalan söyliyim, fiyat olarakta 350 lira olması lazım.. Android 2.2 froyo kullanıyor ayrıca..
 

52mrt1905

Üye
symbian almıcaksında napıcaksın bluetootu olmayan apple ios:d: mu yada ana menüsünde klasör oluşturulmayan androidmi:d:
 
fireman87

fireman87

Üye
Anladım güzelsin tamam nokia fanısın fakat herkes neyin ne olduğunu biliyor, Nokia bile android'e geçme hazırlıklarında biraz piyasayı takip et ondan sonra gel burda konus istersen :pro:
 

OğuzcanAbi

Üye
galaxy ace veya gio
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
O paraya düzgün telefon alamazsın 550 falan yap Galaxy Gio al.Optimus'a falan bulasma.
5800'ı sattın iyi güzel ama üstüne gidip ucuz diye C5-03 alırsan aferdesin ahmaklık olur bu.
Satıs fiyatını yüksek tut bu isten anlamayan birilerini bul ve 350'ye falan sat telefonu.5800'ın alıcısı çok olur çünkü millet güzel birsey sanıyor uzaktan bakınca.
 

JeTTİX

Üye
galaxy gio al kardeş hem android 600 mhz hız wlan ve daha fazlası en uygun telefon
 
Arisklaus

Arisklaus

Üye
    Konu Sahibi
Agalar qwerty klawye fln da olsun ama hızlı olsun kamerada 5 mpx üstü olsun
 
Bladerock27

Bladerock27

Üye
galaxy gio al kardeş hem android 600 mhz hız wlan ve daha fazlası en uygun telefon

800 mhz yanlışlık olmasın.Yana yana media markta gelmesini bekliyorum. Kamerayı sorun etmiyorsan alabilirsin.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Agalar qwerty klawye fln da olsun ama hızlı olsun kamerada 5 mpx üstü olsun

Tam çıkmaza sürdün sen isi.500 liraya bu tarz bir telefon bulman çok zor.
Nokia C6 / Galaxy Pro / X10 Mini / Nokia E72 bunları incele.Ama 500'den fazladır bilgin olsun.

Ama kamerası 3.2 otofokuslu olan E71 sana daha uygun gibi...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt