muhammettvurucu
Üye
200 azn a ace 3 en iyisiMalesef Azerbaycanda olduğum için general mobile alamıyorum
kaç liraya aldınız oyunlar da ram sorun olabilir 1GB olsa iyiydi birde daha güncel bir telefon alabilirdin lg l70 yazmıştım ram 1GB kitkat yüklü yada güncellik önemli değilse huwaei g 610 olabilirdiYa gittim Samsung Galaxy S Duos 2 aldım. Özellikleri:
GPU: Broadcom Videocore IV
RAM: 768 MB
CPU: Dual-core 1.2 GHz Cortex-A9, Broadcom BCM21664
Sizce nasıl? Ve bununla 3D oyunları rahat kasmadan oynaya bilirmiyim?
duos 2 almış artıkDesire X al.
Samsung almak istiyordum. Telefonu 355 tl ye aldım.355 tl-ye iyi mi?kaç liraya aldınız oyunlar da ram sorun olabilir 1GB olsa iyiydi birde daha güncel bir telefon alabilirdin lg l70 yazmıştım ram 1GB kitkat yüklü yada güncellik önemli değilse huwaei g 610 olabilirdi
duos 2 almış artık
1,15 alanım kaldı asphalt 8 siz guns vs yüklü şuan
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
HTC ye para vermem One modeli hariciHem o 512 mb ramlı değilmi?Kötü yapmışsın. Desire 310 vardı ne güzel.
768 ve Samsung'dan kalitelidirHTC ye para vermem One modeli hariciHem o 512 mb ramlı değilmi?
Ama kalın ve ağır768 ve Samsung'dan kalitelidir
Benim DesireC bile ne kadar hafif, kalın ve ağırını görmedim pekAma kalın ve ağır
Neyse. Artık telefonu aldım. Beni telefona nefret ettirmeye çalışmayınBenim DesireC bile ne kadar hafif, kalın ve ağırını görmedim pek
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?