MaxipmaN Üye avast' Alıntı: 4s hic kullanmadgim ici bilmiyorum 4 kullandim iki hafta kasiyordu 4s kasmaz dediler omdam goturmezmi dedim yoksa duzgun ios tecrubem yok Genişletmek için tıkla ... şu an rahat rahat kullanırsın ama ios8de taklaya gelir,3gs ios6da kastı 4 ios 7de 4s te ios8de yamulur
avast' Alıntı: 4s hic kullanmadgim ici bilmiyorum 4 kullandim iki hafta kasiyordu 4s kasmaz dediler omdam goturmezmi dedim yoksa duzgun ios tecrubem yok Genişletmek için tıkla ... şu an rahat rahat kullanırsın ama ios8de taklaya gelir,3gs ios6da kastı 4 ios 7de 4s te ios8de yamulur
avast Üye Konu Sahibi MaxipmaN' Alıntı: şu an rahat rahat kullanırsın ama ios8de taklaya gelir,3gs ios6da kastı 4 ios 7de 4s te ios8de yamulur Genişletmek için tıkla ... yine android yada windowsa kaldim o zaman 5s2000 e dusse bari
MaxipmaN' Alıntı: şu an rahat rahat kullanırsın ama ios8de taklaya gelir,3gs ios6da kastı 4 ios 7de 4s te ios8de yamulur Genişletmek için tıkla ... yine android yada windowsa kaldim o zaman 5s2000 e dusse bari
MaxipmaN Üye avast' Alıntı: yine android yada windowsa kaldim o zaman 5s2000 e dusse bari Genişletmek için tıkla ... ben 5c düşünüyom kasasi ele samasunglardan çok daha kaliteli geliyor 1700tl fiyatı kılıf takarım mutlaka zaten
avast' Alıntı: yine android yada windowsa kaldim o zaman 5s2000 e dusse bari Genişletmek için tıkla ... ben 5c düşünüyom kasasi ele samasunglardan çok daha kaliteli geliyor 1700tl fiyatı kılıf takarım mutlaka zaten