Telefon Tavsiyesi Max 2000 TL ye telefon

avast

Üye
    Konu Sahibi
Adobe iki sene once cekti eyvallah bende biliyotim ama hala benim androidimde flas 10.3 yuklu portlanip yuklenebiliyo yani bunu sormustum aldim cevabi olmuyomus
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Peki beni yazilimsal olarak zorlarmi destek kesilirmi cunku malum bin lira verdikten sonra 3-5 sene kullanalim yani
 
Peki beni yazilimsal olarak zorlarmi destek kesilirmi cunku malum bin lira verdikten sonra 3-5 sene kullanalim yani
Microsoft firması 2 seneye yakın güncelleme sözü veriyor. Lumia 620 ile gd1 ve gdr2 aldık. Yakında gdr3 ve Windows Phone 8.1 güncellemeleri de gelecek. (512 mb ramli bir telefon kullanıyorum)
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Sonra samsunga donmesin jellybean sozu verip sonra iptal falan
 
Lg g2 al stock rom akiyor resmen
 

4MaGuS

Üye
yaza kadar diyorsun bekle biraz daha hem fiyatlar hemde yeni modeller hemde eksikler tamamlansın bir ondan sonra karar veririz bence sen şuan fiyat arttırmak için ders çalış boşver forumu falan şuan
 
Tepkiler: avast

Akhtoher

Üye
Anladim peki 920 nekadar gider 4-5 sene cikarirmi
Şu anda piyasada 2 yıldan fazla kullanılabilecek telefon yok. Takoz durumuna düşmüş cihaz kullanırım ben diyorsan tabi 5 yıl kullanabilirsin sonuçta hala 3310 kullanan insanlar var
 
Lumia 925 al ben aldım çok memnunum
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
yaza kadar diyorsun bekle biraz daha hem fiyatlar hemde yeni modeller hemde eksikler tamamlansın bir ondan sonra karar veririz bence sen şuan fiyat arttırmak için ders çalış boşver forumu falan şuan
Haklisin hocam valla
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Şu anda piyasada 2 yıldan fazla kullanılabilecek telefon yok. Takoz durumuna düşmüş cihaz kullanırım ben diyorsan tabi 5 yıl kullanabilirsin sonuçta hala 3310 kullanan insanlar var
İphone 4s ve 5s goturmezmi 4 sene
 

Akhtoher

Üye
4 sene omce 3gs vardi daha bu senw destek kesildi
Destek ayrı bir konu. Apple güncelleme konusunda bu alanda tek başına saten fakat bugün popüler oyunlardan kaçını oynayabilir 3gs? uygulamaların bir çoğunu kullanırsınız genel olarak da kullanılmaya devam edilir fakat mağazasın da oyunlar kısmına girdiğinizde bir çoğunu oynayamıyacağını bilirsiniz. Oyunla işi olmayan kullanabilir ama o durum da tekrar söylüyorum 3310 da kullanılabilir.
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
3gs ile temple run 2 oynayan gordum ki o makine 256 mb ram e sahip suanda 5s 64 bit.islemci + 1 ramle 4 sene goturemezmi ?
 

Akhtoher

Üye
3gs ile temple run 2 oynayan gordum ki o makine 256 mb ram e sahip suanda 5s 64 bit.islemci + 1 ramle 4 sene goturemezmi ?


temple run 2 ? Güncel popüler oyunlar derken modern combat 4 asphalt serisi spider man tarzı oyunlardan bahsettim bunların yanında temple run 2 jewel star gibi kalır
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
temple run 2 ? Güncel popüler oyunlar derken modern combat 4 asphalt serisi spider man tarzı oyunlardan bahsettim bunların yanında temple run 2 jewel star gibi kalır
Haklisin o konuda ama 256 mb ram
 

MaxipmaN

Üye
İphone 4s ve 5s goturmezmi 4 sene
yorumların çok tutarsız ikisi arasında donanım kamera beğlantı olarak uçurum var 4s seneye ömrünü tamamlar güncellemede kasmalar başlar şu an bile az bişey var sanırım kasma,iphone beklentisi yüksek bi kullanıcıyı ilk çıktıından itibaren3 sene götürür yani 5si rahat rahat 3sene kullanırsın
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
4s hic kullanmadgim ici bilmiyorum 4 kullandim iki hafta kasiyordu 4s kasmaz dediler omdam goturmezmi dedim yoksa duzgun ios tecrubem yok