Alınık Max 1200 TL'ye Telefon

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Max 1200 TL'ye Telefon
Başlıkta belirttiğim gibi max 1200 TL'ye telefon arıyorum.Uçuk fiyat çekenler hiç teklifte bulunmasınlar.Uygun fiyatlı telefon arıyorum.Tercihen İphone 5,5s,Sony Xperia z2,z3 compact,Htc One M8,M7,Lg G3,G2,G Flex,Nexus5 vs.Diğer teklifler değerlendirilir.Yurt içi garantili telefon arıyorum.Hayırlı satışlar
Sadece yurt dışı olarak One plus One ve Xioami Mi4 'te olabilir.
 
Son düzenleme:

viran06

Üye
Htc one m8 sifir yurt disindan yeni geldi. Kayitsiz kayit sen yapacaksin
 

azattt

Üye
çoğu iyi telefon modelleri harici bişey istiyorsun o zaman
Huawei P7 Veya G7
Lenova vibe x2
meizu mx4
general mobile 4g
bakabilirsin
 
    Konu Sahibi
çoğu iyi telefon modelleri harici bişey istiyorsun o zaman
Huawei P7 Veya G7
Lenova vibe x2
meizu mx4
general mobile 4g
bakabilirsin
Hocam ben yukarıda belirttiğim cihazlardan satmak isteyen varsa ve bu modeller haricide olabilir demeye çalıştım.Birde Meizu mx4 kesinlikle düşünmüyorum
 
    Konu Sahibi
uyarın için sağol dostum açıklama kısmını düzenledim G2 'yi ekranı yüzünden M7 'yi fiyatı yüzünden düşünmedim,foruma öncelikle bakmıştım zaten.Yardımın için teşekkürler
 
Tepkiler: azattt

SA M7 m7 nin sahibiyim m7 için aklındaki rakam nedir
 
Tepkiler: Ali Kurtaran

minoo

Üye
General mobile 4g al bence, temiz. Sıfırı 800 lira mı neydi yanlış hatırlamıyorsam.
Cihaz Google destekli.
 
Tepkiler: Ali Kurtaran
    Konu Sahibi
General mobile 4g al bence, temiz. Sıfırı 800 lira mı neydi yanlış hatırlamıyorsam.
Cihaz Google destekli.
Kardeşim gidip sıfır telefon almayı düşünmüyorum.Sebebi ise şu ; Şu an Htc One M9 kullanıyorum.Sıfırı 2799 TL.Ama ben gidip bunu 2450 TL'ye aldım.Bilmem anlatabildim mi
 

minoo

Üye
Senin tercihin tabii.
 
    Konu Sahibi
Konu kapatılabilir.Telefon alınmıştır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...