tempestshine
Üye
maviş ismini kedi ismi falan sandım ah ah
![]()

Kuslarin her turunu severim ama dogadayken... En sacma buldugum sey bir kusu bir kafese koymak...
bunlar evcil.kafesi seviyorlarki
kafes onlar için ev değil.otel... sadece yatmak için ve yemek için kullanıyorlar.geriye kalan zamanlarını dışarıda geçirmeleri lazım.Çok Severim Kuşları MAvişe Bak Sen Hele Yaramaz ŞEy..
ahh Ahh Bende İsterim Kuş almayı.. en Yakın Zamanda Alıcam İnşAllah..
mavi renk ol

maviş ismini kedi ismi falan sandım ah ah 
