maviçöl :D unutan var mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Revengeful

Emekli Yönetici
Niye katıldın peki :D
 


Mert

Mert

Üye
    Konu Sahibi
Hiç dersten kaçma gibi bi amacım yoktu :D Zorla kaydetti :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Vallah notların çok iyi senin. E-Okuldan görmüştüm. Yani inanırım kaçmak istemediğine açıkcası :ehe
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
iyiki bu konuyu hortlatmışım değil mi :islik
 
minoo

minoo

Üye
Hiç dersten kaçma gibi bi amacım yoktu :D Zorla kaydetti :D

Sana dedim nerelerdesin sen diye kamil senin mesajını alıntıladıysam sana demiş oluyorum dmi? Foruma girmeye girmeye unutmuş :ehe

Çoktandır yoktun ortalarda, ondan dedm :D

Revo da "dersleri iyi, çalışkan" diye sana; "sen okuldan kaç dur" diye de bana dedi :ehe

Bi ben anlıyorum la şu Revo'nun dilinden :hmmm Hayırdır inşallah :hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bır işaret daha tatlım :naughty: :D
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
minoo

minoo

Üye
:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt