Marakeş'in 2011 tatilinden kareler :P

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

0live456

Üye
    Konu Sahibi
Marakeş'in 2011 tatilinden kareler :P
Kuşadası / Hamamm Beach Club



Çeşme/Dalyan



Kuşadası









I Çeşme tişörtüyle Kuşadasında gezinmek







Hamamm Beach Club



İzmir / Mekan: Turkuaz



Vakit bilinmez hangi masadan kaçar tane biraver geldi bilinmezz only eğlence
Beyazlı arkadaş kendini kaybetti bi ara :ah

 


Sandrake

Sandrake

Üye
La Noliii

 
Kingmortall

Kingmortall

Üye



vış kızlara bakk :kro2::kro2:

----------Eklendi @ 20:38:42 ---------- Yazıldı @ 20:35:45 ----------

o beyaz gömleğin aynısı bende var (h)
 
Utku

Utku

Üye
2. kız en seksisi:naughty:

----------Eklendi @ 20:48:34 ---------- Yazıldı @ 20:45:05 ----------

beyaz gömleklinin yüzüne bakın:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Kingmortall

Kingmortall

Üye
Utku™;3713283' Alıntı:
2. kız en seksisi:naughty:

----------Eklendi @ 20:48:34 ---------- Yazıldı @ 20:45:05 ----------

beyaz gömleklinin yüzüne bakın:ehe

nereye bakıyodu acaba :naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: Utku
Kingmortall

Kingmortall

Üye
kendinden geçmiş gibi bi hali var ee haklı ben olsam bende geçerdim :ehe

----------Eklendi @ 20:58:48 ---------- Yazıldı @ 20:58:02 ----------

la millet geziyo bizde pc başında pinekliyoruz :off:
 
  • Beğen
Tepkiler: Xilence ve konyarapp
Larismus

Larismus

Üye
nereye baktığı belli :naughty:
 

0live456

Üye
    Konu Sahibi
O beyazlının feleği şaştı o gece ne yaptığını bilmiyor :ehe
 

0live456

Üye
    Konu Sahibi
Siyahlı olan tabiki hacım ilk fotolardan belli olmuyor mu ^^
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
oh ne güzel stres atmışsındir
 

0live456

Üye
    Konu Sahibi
Evet 2 haftalık bir tatil ile tüm yılın stresini atabiliyor insan imkanı olan kaçırmasın :)
 

konyarapp

Üye
kendinden geçmiş gibi bi hali var ee haklı ben olsam bende geçerdim :ehe

----------Eklendi @ 20:58:48 ---------- Yazıldı @ 20:58:02 ----------

la millet geziyo bizde pc başında pinekliyoruz :off:

Aynennnn
 
Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
kendinden geçmiş gibi bi hali var ee haklı ben olsam bende geçerdim :ehe

----------Eklendi @ 20:58:48 ---------- Yazıldı @ 20:58:02 ----------

la millet geziyo bizde pc başında pinekliyoruz :off:


Aynen yaw bütün tatil pc başında pinekledim, son çare bu hafta kumbağ yada beylikdüzüne gitmek. Son tatil çaresi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt