Mancini: "Balotelli'yi derbide oynatabilirim"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Mancini: "Balotelli'yi derbide oynatabilirim"
Manchester City Menajeri Roberto Mancini, Manchester United ile yapacakları derbi maçında Mario Balotelli'yi oynatacağının sinyallerini verdi.

Manchester'ın mavi yakası, Premier Lig'de şampiyonluk adına son derece kritik olan derbide Alex Ferguson'ın ekibini konuk edecek. Bu maçta, Balotelli'nin Arsenal maçından sonra aldığı ceza da sona ermiş olacak.

France Football'a açıklamalarda bulunan Mancini, İtalyan yıldıza yeniden şans verebileceğini belirtirken, "Yaptığı aptalca işlerin yanında Mario, akıllıca şeyler de yapıyor. Bu sezon Old Trafford'da attığı iki gol buna örnek gösterilebilir. O sahadayken her şey mümkün görünüyor. Henüz kararımı netleştirmedim ama kendisini oynatıp oynatmayacağıma Pazar günü karar vereceğim." şeklinde konuştu.

Balotelli'nin bu sezon yaptığı hatalara değinen İtalyan menajer, "Tıpkı yaramazlık yapan çocuğuna kızan ama bir yandan da onu sevmeye devam eden biri gibi hissediyorum. Takıma zarar verecek şeyler yapıyor ama onda hâlâ büyük bir potansiyel olduğunu düşünüyorum." dedi.

Manchester City ile Manchester United arasındaki Premier Lig mücadelesi Pazartesi akşamı TSİ 22:00'da oynanacak.
 


atoubo

atoubo

Üye
sen oynatırsında balotelli oynar mı ??????
 
SHS

SHS

Üye
denize düşen... gerisi biliyorsunuz:naughty:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
416
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
391
Haydar
Haydar
Cevap
1
Görüntüleme
450
Akıncı
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
407
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
388
Haydar


Üst Alt