Umut
Üye
Maksimum 550 TL'ye Telefon Tavsiyesi
Lafı uzatmadan konuya giriyorum:
- Dokunmatik olmayacak.
- WiFi olacak.
- Kamerası, MPsi düşük olsa da iyi olsun. Bazı 3.2 MP olanların, 5 MP'lerden daha iyi çekebilmesi gibi.
- GPS olsun.
- Symbian işletim sistemi olsun
Önceden N79 kullanıyordum ve çok memnundum. Ancak telefonum 4 ay önce çalındı. Bu sebeple yeni telefon arıyorum. Piyasada yeni çıkan telefonların çoğu dokunmatik gibi ama inşallah isteklerime cevap veren bir model vardır.
- Dokunmatik olmayacak.
- WiFi olacak.
- Kamerası, MPsi düşük olsa da iyi olsun. Bazı 3.2 MP olanların, 5 MP'lerden daha iyi çekebilmesi gibi.
- GPS olsun.
- Symbian işletim sistemi olsun
Önceden N79 kullanıyordum ve çok memnundum. Ancak telefonum 4 ay önce çalındı. Bu sebeple yeni telefon arıyorum. Piyasada yeni çıkan telefonların çoğu dokunmatik gibi ama inşallah isteklerime cevap veren bir model vardır.

