maksimum 1000 tl tel tavsiyesi

    Konu Sahibi
maksimum 1000 tl tel tavsiyesi
evet arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum

internet
oyun
müzik genelde kullanılan özellikler



 

HAM ZA

Üye
lumia 820'ye ne dersin?

- - - Eklendi - - -

820 biraz pahalıymış lumia 720 var lg optimus l9 da fena değil ama tabi üste 200 tl filan koy s4 mini al derim hiç olmazsa
 

fk555897

Üye
50 TL daha katabilirsen Sony Xperia S öneririm.
 

LimePie

Üye
gm discovery al 400 tlyede aksesuar alırsın
 
    Konu Sahibi
Lumia 820 iyide almakta istiyorum fakat oyunlar markette paralı ve internette olanlarıda yüklenemiyomuş bu yüzden acaba android bi telefonmu alsammı diye düşünüyom ne dersiniz?
 

ANIL

Admin
Lumia 820 iyide almakta istiyorum fakat oyunlar markette paralı ve internette olanlarıda yüklenemiyomuş bu yüzden acaba android bi telefonmu alsammı diye düşünüyom ne dersiniz?

Evet dediğin gibi bir durum var. Android tercih edecek olursan GM Discovery f/p ürünü tercih edilebilirsin.
 

HAM ZA

Üye
Lumia 820 iyide almakta istiyorum fakat oyunlar markette paralı ve internette olanlarıda yüklenemiyomuş bu yüzden acaba android bi telefonmu alsammı diye düşünüyom ne dersiniz?
malesef windowsphone market yüzünden nokia lumia almayı düşünüyordum soğuttu bu market olayı androidde böyle bi sıkıntı yok samsunglarda hafıza kartına uygulama atılamıyormuş root filan lazımmış tabi sana kalmış ama bence android düşün
 
bence gm discovery al sonra 100-200 liraya beats kulaklık al
 
    Konu Sahibi
hımmm gm discovery'nin dokunmatiği nasıl deniyeniniz veya bileniniz varmı((5800 kullanıyodum onun ki gibi olmasında)),ayrıca 1000 liranın 100/150 lira kadar üstüne çıkabilme ihtimalim çok az da olsa olabilir 1150'ye nasıl bi telefon önerirsiniz(ramı yüksek,dokunmatiği iyi ve ekranı sağlam olan)
 

fLuke!

Üye

nexus 4 olabilir.
 
Kardesim 1000 tl icin beklentin biraz fazla ama bekle nexus 4 al.1000 tl icin de lg 4x hd yada galaxy nexus olabilir.Lumiaya bulasma oyun bulamazsin bulsanda 6 dolar bir oyuna vermeyeceksin sonucta.
 
internete bazen indirim yapıyorlar nexus 4 1000-1000 tl olabiliyor gm discovery alabilirsin oyun performansını herkes seviyor 900 liraya lg optimus 4x hd var fakat tegra 3 kullanığı için biraz sorunlu imiş ama bencede lumialara bulaşma hiç oyun yok nerdeyse
 

MaxipmaN

Üye
oyun için lumiaya bulaşma
 
1000 lira seviyesine kadar favorim Gm Discovery dir ama 200 lira filan daha eklersen Nexus 4 yada Xperia Sp den birini seçmelisin.
 

gje

Üye
2. el 4s al. keyfine bak
 
    Konu Sahibi
nexus 4 iyi fakat fiyatıda iyi , gm discovery iyi ve fiyatıda iyi(en azından 400tl cebimde kalır) gm discovery alacağım galiba. Son bir sorum olacak gm discovery kullanan varsa ses kalitesi nasıl çok müzik dinlerim telefonumda 900 tane şarkı var öyle diyim size ses kalitesi nasıl?(5800 xpressmusic'le karşılaştırdğımızda hangisi iyi )
 

MrExpert

Üye
Gm discovery nin ses kalitesi iyi değil dh nin videosuna bak.
 

frk uzn

Üye
ben iphone öneriyorum 2 ci el 4s veya sıfır 4
 

Kerim.

Üye
Gm discovery nin ses kalitesi iyi değil dh nin videosuna bak.
ses kalitesi gayet iyiymiş kullanan herkes öyle söylüyor.mesut çevik htc one kullanıyor e adam tabi ona alışmış gm nın ses kalitesi htc one a göre kötüdür haliyle ondan öyle demiştir