maicep radyosu olsun mu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
maicep radyosu olsun mu
arkadaslar maxicep aylemızın radyosu olmasını ıstermısınız
 


anılbaran

anılbaran

Üye
Tv kanalı olsa yeter.TRT-Maxi
 
__xXx__

__xXx__

Üye
radyo olsun da dj kim olacak uğraşmak lazım
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
bırıncı ben olurum gonullu dj arkadaslarıda beklerız
 
__xXx__

__xXx__

Üye
djlikten anlasam yine geceleri yayın yaparimda benim kafam anca motorlara basiyo
 
Mücahit G

Mücahit G

Üye
Rap çalarsan dinlerler. Bende mobilim hazirana kadar. Haziranda eve gidince bende olurum dj.
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
bu yayınımız pc den dınlenecektır hep dınlenırken sohbet ımkanıda var aynı anda radyoda

----------Eklendi @ 09:50:17 ---------- Yazıldı @ 09:40:04 ----------

maxicep radyomuz kuruldu ama sıtesı hazır olmadıgından yayın en kısa surede olacaktır
 
Mücahit G

Mücahit G

Üye
Mobilde internet radyosunda bulunmaz mı radyo ?
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
yakında cep tende dinlenecektir ama bu masraflıdır
 

Symbian Panpa

Üye
87.5 i alın. Eski radyolar 87.5 ten açılıyor. Bedava hit :D
 
Bluetoooth

Bluetoooth

Üye
bu yayınımız pc den dınlenecektır hep dınlenırken sohbet ımkanıda var aynı anda radyoda

----------Eklendi @ 09:50:17 ---------- Yazıldı @ 09:40:04 ----------

maxicep radyomuz kuruldu ama sıtesı hazır olmadıgından yayın en kısa surede olacaktır

hasan abi radyoyu açar açmaz saygınlaştın :D sen ben siz biz oldu :D
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
ee radyo dinleyen cok demek ki
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Güzel olur iyi fikir birde şöle chat box olsa ne güzel olur anasayfada.Ama radyo güzel düşünce başarılar arkadaşlar.Bu arada yardıma ihtiaç olursa burdayım :)
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
Güzel olur iyi fikir birde şöle chat box olsa ne güzel olur anasayfada.Ama radyo güzel düşünce başarılar arkadaşlar.Bu arada yardıma ihtiaç olursa burdayım :)

saol yardıma ihtiyaç olursa sorarım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt