Tv kanalı olsa yeter.TRT-Maxi
djlikten anlasam yine geceleri yayın yaparimda benim kafam anca motorlara basiyo
gecelere yayın yapacaksan gel yayın yap ben sana ogretırım kolay
olur vallaha ama disco müzikleri calarim arada bi metal falan slow beklemeyin:-)
bu yayınımız pc den dınlenecektır hep dınlenırken sohbet ımkanıda var aynı anda radyoda
----------Eklendi @ 09:50:17 ---------- Yazıldı @ 09:40:04 ----------
maxicep radyomuz kuruldu ama sıtesı hazır olmadıgından yayın en kısa surede olacaktır
sen ben siz biz oldu 
Güzel olur iyi fikir birde şöle chat box olsa ne güzel olur anasayfada.Ama radyo güzel düşünce başarılar arkadaşlar.Bu arada yardıma ihtiaç olursa burdayım![]()
