Mahallemde Surekli Olay Oluyor

Sponsorlu Bağlantılar

sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
    Konu Sahibi
Mahallemde Surekli Olay Oluyor
Herkese iyi geceler,
Alti ay once 90 bin liraya maddi durumumuz biraz sikintili oldugu icin mahallemize yakin bir yerden ev aldik.Fakat eve ilk adim attigimizda bu evi almayalim lutfen dedim.Cunku ilkokulu bu civarlarda okudugum icin buranin nasil bir yer oldugunu biliyordum.Etrafta uyusturucu satanlar.Bicakla dolasanlar...Daha demin silah sesleri geldi.Gercekten kafayi yiycem.
 


Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
pek tekin yerler değil galiba :hmmm
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
daha önceden nerdeydiniz
 

emreolol

Üye
sakin ol ya relax ol az dikkat edin yeter yani
 
sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
    Konu Sahibi
Farkli bir mahalledeydik.500 metre fark vardi.Orda bu tur olaylar nadir oluyordu.Evimize su bastigi icin degistirmek zorunda kaldik.
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
kuşadasında böyle olaylar pek olmaz yaşadığım yerden memnunum .
 
sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
    Konu Sahibi
PM'ye gelebilir misin?
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
ben mi
 

emreolol

Üye
Attim

- - - Eklendi - - -



Bir ara sirf disaridan kursun gelicek diye lavaboya gittim.

biz fatihte otururkende oyleydi en kotu mahalledeydik yemin ediyirum adamlarin birbirine baltayla giristiguni hatirliyorum ulan bicak olur testere olur silah olur ama balta???/??
 
sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
    Konu Sahibi
biz fatihte otururkende oyleydi en kotu mahalledeydik yemin ediyirum adamlarin birbirine baltayla giristiguni hatirliyorum ulan bicak olur testere olur silah olur ama balta???/??

Silah olur derken?
 

emreolol

Üye
Silah olur derken?

basbaya silah cikarir iki tane sikarsin is biter adam resmen baltayi savuruyordu yav 2. katta otuyorduk balkonda seyrediyodum.bi ara sirf araba kazasi oldu diye kaxa sayilmaz tabi bildigin surtundu sirf bu yuzden yumruklastilar dayak yiyen arabadan bicak getirip adama 2 3 defa sapladigini resmen gozumle gordum

- - - Eklendi - - -

silah kurtulus sansi var belki ama balta kagana gelse? millet cildirmis yav kimse normal degil kardesim Allah sabir versin
 
sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
    Konu Sahibi
basbaya silah cikarir iki tane sikarsin is biter adam resmen baltayi savuruyordu yav 2. katta otuyorduk balkonda seyrediyodum.bi ara sirf araba kazasi oldu diye kaxa sayilmaz tabi bildigin surtundu sirf bu yuzden yumruklastilar dayak yiyen arabadan bicak getirip adama 2 3 defa sapladigini resmen gozumle gordum

- - - Eklendi - - -

silah kurtulus sansi var belki ama balta kagana gelse? millet cildirmis yav kimse normal degil kardesim Allah sabir versin

Silah normal karsilanamaz.Artik o kadar cok duymusuz ki artik normal geliyor.Gercekten ne yapmam gerek bilmiyorum.Keske almasaydik su evi diyorum.
 

emreolol

Üye
Silah normal karsilanamaz.Artik o kadar cok duymusuz ki artik normal geliyor.Gercekten ne yapmam gerek bilmiyorum.Keske almasaydik su evi diyorum.

yav karamsar olma ben silah filan normal karsilamiyorum tabiki sen okuluna isine git baska bisey yapma kinseye ters bisey soyleyip karismassan bisey olmaz bosver kendi hayatina bak.

- - - Eklendi - - -

alisacaksin mecbur aldiniz gitti artik evi.sende karamsar olma yasadikca alisacan oraya..
 

ümran

Üye
aslında imkanım olsa izmirde ev alırım çok gùzel böyle yerlerde yok fakat herkesin işi yeri yurdu başka
 
sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
    Konu Sahibi
yav karamsar olma ben silah filan normal karsilamiyorum tabiki sen okuluna isine git baska bisey yapma kinseye ters bisey soyleyip karismassan bisey olmaz bosver kendi hayatina bak.

- - - Eklendi - - -

alisacaksin mecbur aldiniz gitti artik evi.sende karamsar olma yasadikca alisacan oraya..

Karamsar olma diyorsun da bir gun kaza kursununa gidersem hesabini kim verecek?

- - - Eklendi - - -

aslında imkanım olsa izmirde ev alırım çok gùzel böyle yerlerde yok fakat herkesin işi yeri yurdu başka

Turkiye'de yasanicak o kadar guzel yerler var ki biz buralarda sozde ''mega kent''te surunuyoruz.
 

emreolol

Üye
alisman lazim baska caren yok eger sinav filan bu yillarda giriceksen kazanip gidersin
 
fk555897

fk555897

Üye
Arkadaşlar böyle durumlarda polisin o bölgeye devriye birliği göndernesi gerekiyor. Samsun'da bile sıkıntılı mahallelerde sokak başlarında polis bekliyor.
 
qarzulocne

qarzulocne

Üye
Polisin giremedigi yerler biliyor ben..
Karakola git boyle boyle de bi hafta takilirlar sizin mahallede.
Ankaradayim cankaya disinda baska bi yere cay icmeye gitmem...
 


Üst Alt