[Maesma] Menu Utility v1.00(0) S60v3/S^1/S^3 Unsigned

Sponsorlu Bağlantılar

Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[Maesma] Menu Utility v1.00(0) S60v3/S^1/S^3 Unsigned
Uygulama ile menünüzü yedekleyebilirsiniz. Bu sayede format attığınızda telefonunuz eski görünümüne kavuşur. Menü ayarlarınızı yedekledikten sonra "E:\Data\MenuUtility\menu.bak" dosyasını kaybetmeyeceğiniz bir yere depolayın. Formattan sonraysa dosyayı aynı dizine atıp uygulamaya girince "Restore" yani "Geri yükle" demeniz yeterlidir.



A simple yet powerful application to restore menu icons position.Tired of relocating icons after formatting or upgrading?
well here is the solution.
Here are the actions you can take
Backup:- Takes backup of menu setting and saves to "E:\Data\MenuUtility\menu.bak"
Restore Backup:- Restores backup of menu setting from "E:\Data\MenuUtility\menu.bak"
Restore Default:- Restore default/factory menu setting.
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede, By-HaCk, ersoyoral ve 6 diğerleri


Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
:tşk:
 
Symbianist

Symbianist

Üye
emeğine sağlık güzel bir uygulama
 
Re13eL

Re13eL

Üye
emeğine sağlık teşekkürler
 
salihk

salihk

Emekli Yönetici
:tşk:
 
SHS

SHS

Üye
:tşk:
 
'Sefer

'Sefer

Üye
:tşk:
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
eyv dostum sagol
 
m542tf

m542tf

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]:tşk:[/SIZE][/COLOR]
 
sincarezindan

sincarezindan

Üye
signedi yokmu ya ama yinede emege saygi
 
anılbaran

anılbaran

Üye
sagol
 

kaavkw

Üye
Teşekkürler, format atmak zorunda kalırsam baya işime yarar çünkü menü görünümüyle epey oynadım.
 

rnqqe

Üye
saolasn
 
TERRORVISION

TERRORVISION

Üye
tsk
 
emreli01

emreli01

Üye
belki kullanırım :D :tşk:
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
:tşk:
 
paşa06.40

paşa06.40

Üye
harika
 
clawiss

clawiss

Üye
emeğe saygı :tşk:
 
semihtan

semihtan

Üye
:tşk:
 
ali.44

ali.44

Üye
teşekkür
 


Üst Alt