hadi ben liseye bile geçmemiştim bunları yazarkenYa eskiden ne kadar iğrençmişiz![]()
utanın be 
hadi ben liseye bile geçmemiştim bunları yazarkenutanın be
![]()

helal be, işte bu yüzden seviyorum siziBizim hala ruhumuz çocuk![]()

helal be, işte bu yüzden seviyorum sizi![]()

Yaşlanmicaz 
Allahın bildiğini kuldan saklamak olmaz dedim itiraf ettim
Ne var kötü bişey değil kiYaşlanmicaz
![]()
ne dediiiiiiii
Bence şikayeti olmaz bu durumdanyaşlanıp 1425145 tane kediyle aynı evde yaşayasın teyzelerden olasın emi![]()
yan char da geldi haaaaaaBiraz daha hakaret etmeye devam edersen banlarım.
@Mert benim himayemde
Bence şikayeti olmaz bu durumdan

Seni +21 raptorla takas edecemyan char da geldi haaaaaa
![]()
yaşlanıp 1425145 tane kediyle aynı evde yaşayasın teyzelerden olasın emi![]()

