Madem sahte hesap açacan...

Sponsorlu Bağlantılar

symbian.forever

symbian.forever

Üye
veeeee 100. Mesaj benden olsun. Bu arada canım sıkıldı . Konuyu hortlatayım dedim
 


Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
 
spy ghost

spy ghost

Üye
Mert'in verdiği yetkiye dayanarak bu konuyu hortlatıyorum :naughty:
 
Runner626

Runner626

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
spy ghost

spy ghost

Üye
yok fake hesap alacaksın bari düzgün bir isimle al :off:
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
123
 
0MG90

0MG90

Üye
Adama bak önüne geleni banlamış
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Adama bak önüne geleni banlamış
Önüne gelen dediğin kişiler aynı kişiler. Milletin anasına avradına söven kişileri banlıyoruz. Sana edilse banlanmasını istemeyecek misin yani ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
0MG90

0MG90

Üye
Önüne gelen dediğin kişiler aynı kişiler. Milletin anasına avradına söven kişileri banlıyoruz. Sana edilse banlanmasını istemeyecek misin yani ?
Sadece onları mı kast ettim? Konudakilerin yarısı ban yemiş.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ben yukarda ne dedim peki ? Aynı kişiler dedim. hepsi sadece 1 kişi. Ve küfür+sahte üyelikten banlandılar.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Konuyu açmamdaki olay o zaten. Adamın 80 tane hesabı var. Bahsettiğimiz kişi sahte hesaplarıyla ünlüydü zaten. Bizim oralarda ona sülo derlerdi.
Konudaki mesajları okusaydın adam kendi yazıyor zaten
 
Mert

Mert

Üye
ne kadar itici gülüyomuşum la
utandım, okumadım geri kalan mesajlarımı
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ne kadar itici gülüyomuşum la
utandım, okumadım geri kalan mesajlarımı
Sülo dan çakma şov:ehe

Yeni hesap mı aldın sülo :zuhaha:

Bak ya. Bide bilmiyom ayağına geliyo :zuhaha:

Sen yeni hesabını hazırla gelir BAN ın :zuhaha:

Allah ım bide gerçek e-posta açıyo. yaz gitsin [email protected] diye :kop:

Sorun olmaz sana fakeci başı sülo :zuhaha:

Eşeüin aklına karpuz kabuğu soktum. :D
Kabak bana patlayacak

Bende diyom niye bu kadar korkuyo :D
Başka yere taşın. Estetik ameliyat geçir öyle gel

Bikaç leşi varmış söylentilere göre:ehe

Ağustos ayında olmuştu demi bütün bu olaylar:D

Okullar açılınca akıllı olmuş.
Demekki yazın sapıtıyor:ehe

Süloo:D
İnsan arada uğrar yaa:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Mert
Mert

Mert

Üye
battı balık yan gider. kammoooonnn zaaaa :zuhaha: xxdxdxxd
battı balık yan gider. kammoooonnn zaaaa :zuhaha: xxdxdxxd
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
xD
xDxD
xxxxxxxxxxxxxxDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 
Mert

Mert

Üye
sen ADAMSIN XXDDD
 


Üst Alt