Maalesef Galeri Durdu ve Dahası

Sponsorlu Bağlantılar

deathsinger

Üye
    Konu Sahibi
Maalesef Galeri Durdu ve Dahası
Merhaba arkadaşlar. Sorunumu bu alana yazmak zorunda kaldım kusura bakmayın eğer yanlış yere açtıysam, mümkünse oraya taşırsanız şükranlarımı sunarım.

Arkadaşlar problem şu. Telefonum Galaxy s4'te 2 gün önce başlayan problem bu. Kamerayı açınca Maalesef Galeri Durdu diyor. Bazen de açılınca kamera ekranında siyah bir görüntü var yani hiçbir görüntü almıyor. Sorunun ne olduğunu hala anlamadım. Ayrıca bugün gittim format attırdım 5 lira verdim aptal gibi bende biliyorum format atmayı herif bir şeyler kazanmak için yaptı herhalde. Orada kamera çalıştı fakat eve geldim Kamera'yı açtım fakat yine ekran siyah idi. 1-2 denememden sonra Maalesef Galeri Durdu hatası aldım. Şöyle bir durum var ki içerisinden hafıza kartını çıkartınca Kamera'yı çalıştırınca görüntü geliyor. Telefonu 2 ay önce aldım Kore malıdır başta böyle bir problem yokken yani Hafıza kartı takılıyken gene çıkıyordu fakat şimdi çıkmıyor. Takınca siyah ekran oluyor 1-2 kez deneyincede Maalesef Galeri Durdu hatası alıyorum. Lütfen yardım edin inanılmaz sinir oldum bu olaya. Teşekkürler.Flood olacak ama lütfen az bir şey bakın şu konuya lütfen çok yardıma ihtiyacım var.
 


Symbianizer

Symbianizer

Üye
Başka bir hafıza kartıyla denedin mi :hmmm
 

deathsinger

Üye
    Konu Sahibi
Henüz hayır.
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
hafiza kartini bicimlendir olmazsa da baska kart ile kullan sorun cikarmazsa. format yerine gecici cozum ayarlar/uygulamalar/kamera veya galer/verileri temizle de ise yarayabilir
 

deathsinger

Üye
    Konu Sahibi
Hafıza kartını değiştirmeyi denedim, her şeyi denedim hala çözüm yok. Lütfen bilen biri varsa bir zahmet yardım etsin.
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
Hafıza kartından değilse format atmalısın telefona :no:
 

deathsinger

Üye
    Konu Sahibi
Hocam format atıldı, flashta atıldı sorun hala devam ediyor. Hiçbir alakası yokmuş hafıza kartıyla
 
bLnmz

bLnmz

Üye
Merhaba arkadaşlar. Sorunumu bu alana yazmak zorunda kaldım kusura bakmayın eğer yanlış yere açtıysam, mümkünse oraya taşırsanız şükranlarımı sunarım.

Arkadaşlar problem şu. Telefonum Galaxy s4'te 2 gün önce başlayan problem bu. Kamerayı açınca Maalesef Galeri Durdu diyor. Bazen de açılınca kamera ekranında siyah bir görüntü var yani hiçbir görüntü almıyor. Sorunun ne olduğunu hala anlamadım. Ayrıca bugün gittim format attırdım 5 lira verdim aptal gibi bende biliyorum format atmayı herif bir şeyler kazanmak için yaptı herhalde. Orada kamera çalıştı fakat eve geldim Kamera'yı açtım fakat yine ekran siyah idi. 1-2 denememden sonra Maalesef Galeri Durdu hatası aldım. Şöyle bir durum var ki içerisinden hafıza kartını çıkartınca Kamera'yı çalıştırınca görüntü geliyor. Telefonu 2 ay önce aldım Kore malıdır başta böyle bir problem yokken yani Hafıza kartı takılıyken gene çıkıyordu fakat şimdi çıkmıyor. Takınca siyah ekran oluyor 1-2 kez deneyincede Maalesef Galeri Durdu hatası alıyorum. Lütfen yardım edin inanılmaz sinir oldum bu olaya. Teşekkürler.Flood olacak ama lütfen az bir şey bakın şu konuya lütfen çok yardıma ihtiyacım var.

Hafıza kartını çıkartıp cihazın kamerasını aç. Kamera ayarlarını varsayılana yükleyip dener misin ?
 
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
hafıza kartını takınca çalışmıyorsa hafıza kartında sorun değil formatta ise yaramamis ise sorun donanımsaldir
 
bLnmz

bLnmz

Üye
( ) Burada birkaç çözüm yolundan bahsedilmiş ancak kuvvetli ingilizcem olmadığı için çeviremedim. Siz bakın birde. İşinize yarayabilir.
Kendi önerimdir buda (Ekleme)
Cihazı kapat. Ses Açma + Menü + Power tuşuna basılı tut. Recovery menüden Wipe Cache / Wipe Dalvik yap. Birde böyle dene. İlk dediğimi dene. Olmaz ise verdiğim linkteki çözümleri dene.
 

deathsinger

Üye
    Konu Sahibi
Hiçbir şey değişmedi. İlk beş dakika düzeldi, yeniden "Maalesef Galeri Durdu" hatası verdi.
 
bLnmz

bLnmz

Üye
Hiçbir şey değişmedi. İlk beş dakika düzeldi, yeniden "Maalesef Galeri Durdu" hatası verdi.
Aynı sorunu yaşayan bir arkadaş 70 TL'ye cihazın kamerasını değiştirtmiş. Sanırım sanada o yol görünüyor hocam. Geçmiş olsun.
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
En iyisi servise gönder ne sorun varsa halletsinler çekilecek dert değil bu ;)
 
mehmettech

mehmettech

Üye
fabrika ayarlarına döndür :oke:
 
Son düzenleme:

deathsinger

Üye
    Konu Sahibi
bLnmz

bLnmz

Üye
Format attım, hem fabrika ayarları hem de flash attım. Düzelme yok.
Hocam problem kameradan kaynaklanmıyor. Benim ve telefon tamiratçısının tahminine göre sistemle alâkalı.
Hocam cihaza Custom Rom atıp deneme yap istersen. Yine sonuç alamazsan garantiye gönder ;)
 

deathsinger

Üye
    Konu Sahibi
Hocam cihaza Custom Rom atıp deneme yap istersen. Yine sonuç alamazsan garantiye gönder ;)

Hocam Kore malı bu garantisi yok. Telefoncuya götürdüm güncelleme yazılımı mıdır nedir onu yükleyince sorun çözülecekmiş, daha öncede aynı şikâyetle gelenler olmuş. Eğer sizin bir çözümünüz varsa lütfen irtibatı kesmeyin, ayrıca bu kadar yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim.Cozume kavusmadi arkadaslar yardim edin. Bir yere gittim 40 lira masraf felan dedi.
 
bLnmz

bLnmz

Üye
Hocam Kore malı bu garantisi yok. Telefoncuya götürdüm güncelleme yazılımı mıdır nedir onu yükleyince sorun çözülecekmiş, daha öncede aynı şikâyetle gelenler olmuş. Eğer sizin bir çözümünüz varsa lütfen irtibatı kesmeyin, ayrıca bu kadar yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim.Cozume kavusmadi arkadaslar yardim edin. Bir yere gittim 40 lira masraf felan dedi.
Custom Rom atıp denersen sorunun çözülebilir. Denemende fayda var.
 

deathsinger

Üye
    Konu Sahibi
Nasıl atacağım?
 


Üst Alt