Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Virüslü mü? Hocam naaptın ya??? Onca kez indirilmiş kimse virüsten bahsetmemiş herkes memnun. Sen virüslü diyorsun. Zaten simbian s40 sistemi virüs tanımaz ki. 6 yıldır s40 kullandım hiç virüs ile karşılaşmadım. Telefonumdan binlerce oyun geçti..
MrTech
Üye
Tesekkürler.Eline Saglık.
m2sah
Üye
Konu Sahibi
Rica ederim iyi eğlenceler.
Heroata
Üye
Müzede bir gece 2 süper
mustafa37821
Üye
Teşekkürler Ama Hiç Yoksa 1-2 Tane 240 400 Olsaydı . . . :S