Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
m.facebook'taki ufak degisim
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MrCommanDTr
Emekli Yönetici
x.facebook.com a gir seçeneklere tıkla orda en altta masaüstü sitesi var ona bs
Silinen Üye 2278206
Kapalı Hesap
böyle daha güzel aslında
Mad EagLe
Üye
ya ben hala giremedim operadan girmiyor xml ayrıştırılamadı diyor kendi tarayıcısından giriyorum üstte bir üst çizgi var seçenekler gibi dokunuyorum haberler falan filan çıkıyor masaüstü görünüm çıkmıyor
mert41994
Üye
Bende arkadaş Benim telefondan girince gördüm. Bende çıkmıyo ama onda çıkıyor. Onlar arası geçiş nasıl bilen?
jdmsaint
Üye
arkadaşlar bnde n97 var kendi tarayıcısından m.face e giremiyorum. drek touch a atıyor
Tuba
Üye
Konu ile ilgisiz mesajlar silinmiştir...
iyi forumlar...
kshn26
Üye
ben telefonu sosyal ağlar için kullanan bir insanım ve nokia 701 aldım pişmanım, o yüzden gittim bide iphone 4s aldım. 701 öyle kutusunda duruyo evde -.-
___kaptan___
Üye
zaman tünelindeki benim tek sorunum : taaaa kaç ay önce paylaştığım paylaşımı ilk sırada gösteriyor nedendir bilmiyorum ama en son paylaştığım paylaşımı bulana aşk olsun garip bişey yani