karasovalye811
Üye
Lütfen yardım edin Bellek kartı hakkında bir problemim var
Arkadaşlar!
Ben 1 ay önce nokia 5130c-2 XpressMusic telefonu aldım.
Telefonu aldıktan sonra bir bilgisayara veri aktarmak için USB kablosu ile bağladım. Fakat bilgisayar virüslüymüş. Telefonu çıkardıktan sonra önce farketmedim. Fakat sonra kendi bilgisayarıma taktığımda virüs olduğunu gördüm. NOD32 antivirüs programıyla tarattım ve 4 tane virüs çıktı. Bu virüsleri temizleyince telefonumdaki bütün dosyalar silindi. Galeri'den girince bellek kartını dolu gösteriyor fakat içinde hiç bir dosya gözükmüyor. Çektiğim resimler ve müzikler de gözükmüyor. Müzikler sadece Müzik kısayol tuşundan tüm şarkılar deyince çıkıyor. Resimler ise sadece bir öncekini göstere girince gözüküyor. Bellek kartının içinden gözükmüyor. Bu problemi yaşayanlar çözdüyse veya çözümünü bilen varsa yardım edebilir mi? Çok acil lazım içindeki verileri yedeklemek zorundayım...
Ben 1 ay önce nokia 5130c-2 XpressMusic telefonu aldım.
Telefonu aldıktan sonra bir bilgisayara veri aktarmak için USB kablosu ile bağladım. Fakat bilgisayar virüslüymüş. Telefonu çıkardıktan sonra önce farketmedim. Fakat sonra kendi bilgisayarıma taktığımda virüs olduğunu gördüm. NOD32 antivirüs programıyla tarattım ve 4 tane virüs çıktı. Bu virüsleri temizleyince telefonumdaki bütün dosyalar silindi. Galeri'den girince bellek kartını dolu gösteriyor fakat içinde hiç bir dosya gözükmüyor. Çektiğim resimler ve müzikler de gözükmüyor. Müzikler sadece Müzik kısayol tuşundan tüm şarkılar deyince çıkıyor. Resimler ise sadece bir öncekini göstere girince gözüküyor. Bellek kartının içinden gözükmüyor. Bu problemi yaşayanlar çözdüyse veya çözümünü bilen varsa yardım edebilir mi? Çok acil lazım içindeki verileri yedeklemek zorundayım...

