Lütfen konularınızı dikkatli,düzenli,düzgün açın !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
Lütfen konularınızı dikkatli,düzenli,düzgün açın !
Burası adı üstünde "Konu Dışı" açıklamada bile yazıyor bkz."Teknolojiden biraz uzaklaşıp, maxicep üyeleri ile tartışmak istediğiniz veya anlatmak istediğiniz olaylar, görüşler. Kısaca günlük hayatın içinden kareler..."Gidipte tartışıcaz falan yapamazsınız burada.Bu dedigim olumsuz tartısmalara yol açabilecek konular ve bu tür yazılar.Lütfen konuları özenle açın.Birde isimleriniz (bazılarınki) çok saçma.Normal bi isim yada nickname bulamazken saçma sapan iğrenç şeyleri isim ediniyorsunuz.Sizi her iki konuda kınıyorum.
 


Kayahan14

Kayahan14

Üye
Kabız Civciv :)
 
Nedensiz-Sebebsiz

Nedensiz-Sebebsiz

Üye
+3500

- - - Eklendi - - -

bilmem ne Kelle :)


- - - Eklendi - - -

bazıları çok abartmış atın gitsın hepsini :)
 

Samet.25

Isimler konusunda hakilisin
 
SorgulayanAdam

SorgulayanAdam

Üye
haklısın dostum ...
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Insanlarin Bu Nicklerine Karsi Cikamayiz .. Bu Onlarin Zevk Ve Dusunceleri ..
Ama 'Bence De' Hos Degil .. Benim Adim Ve Soyadim .. Ve Bence En Iyiside Bu ..
Ve Konu Sahibi .. Senin De Nick Ingilizce .. Seni De Elestiriyorum .. =]
 
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
Eleştirine saygım var abim ama benimki nereye micacaz gibi değil ve kabız civciv maxi ailesinin sevilen canı ona kimse birşey diyemez
 
Mert

Mert

Üye
Nickler beni rahatsız etmiyor. Aksine güldürüyor :ehe
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Nickler çok hoş bence
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Eleştirine saygım var abim ama benimki nereye micacaz gibi değil ve kabız civciv maxi ailesinin sevilen canı ona kimse birşey diyemez

Nereye Micacaz Komik Ve Itici Evett =D
Ama Nick Komik .. Sahibi Degil Tabiki .. =D
 
Superfan

Superfan

Üye
BeanDeJean peh..hem fasulye hem pantolon :ehe

1 Hakkım kaldı.Acaba "Holy Cow" yapsam mı? :kop2:
 
zombaka

zombaka

Üye
kapız civciv bence çok komik bi nic 60 yıl uğraşsam aklıma gelmez
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Ben şikayet anlamında demedim hee yanlış anlamayın sakın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt