MrTech
Üye
Lütfen konularınızı dikkatli,düzenli,düzgün açın !
Burası adı üstünde "Konu Dışı" açıklamada bile yazıyor bkz."Teknolojiden biraz uzaklaşıp, maxicep üyeleri ile tartışmak istediğiniz veya anlatmak istediğiniz olaylar, görüşler. Kısaca günlük hayatın içinden kareler..."Gidipte tartışıcaz falan yapamazsınız burada.Bu dedigim olumsuz tartısmalara yol açabilecek konular ve bu tür yazılar.Lütfen konuları özenle açın.Birde isimleriniz (bazılarınki) çok saçma.Normal bi isim yada nickname bulamazken saçma sapan iğrenç şeyleri isim ediniyorsunuz.Sizi her iki konuda kınıyorum.




