Lütfen bir yardim ednin birşey danişacağim (tablet)

Sponsorlu Bağlantılar

isthacker7

isthacker7

Üye
    Konu Sahibi
Lütfen bir yardim ednin birşey danişacağim (tablet)
Bu konuyu nereye açacağımı bilmediğim için buraya açtım, site yöneticilerinden özür diliyorum.

Arkadaşlar bir tablet pc almayı düşünüyorum.
Fiyat aralığı 200-300 arası olmalı.
Birkaç tablete baktım. ( Dark evopad r8020, artes d821 ) <<<-_-_- Bunlar nasıldır mesela ?
Bir bilen ve tabletten anlayan varsa görüşlerini paylaşabilirmi ?
İyi, Uzun ömürlü ve oyun'luk bir tablet pc almayı düsünüyorum.
Tabi Wi-fi ile internette olmalı.
Şimdiden teşekkür ediyorum arkadaşlar, Görüşlerinizi bekliyorum.
 


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Bence alacağın alet minimum böyle olmalı :

1 Gb Ram
1 Ghz işlemci
Mali 400 veya PowerVr orta düzey GPU
Ekran çözünürlüğüne gelince 7' veya 10' için 1280*720 olmalı. Bunların dışında alacağın tabletten de pek zevk alamazsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: isthacker7
isthacker7

isthacker7

Üye
    Konu Sahibi
Kardes ilgin icin cok tesekkurler fakat bana marka ve model soylermisin ?

Tesekkurler....
 
fk555897

fk555897

Üye
Sana Codegen Ultimix 99 16 GB 9.7 IPS Tablet'i öneririm. Hepsiburada.com'da fiyatı 479 TL ama iyi tablet. Bütçeni artırırsan bu tabletin özellikleri idare eder.
 
Kadir Cem

Kadir Cem

Üye
200-300 TL Aralığındaki Alacağın Tabletlerden Çin Malı ve Hepsi aşağı yukarı aynı Olur Biraz Yükselebilme Şansın Varsa İpad Tarzı Öneririm
 
avcitalip

avcitalip

Üye
o 1GHZ'lik işlemci en az çift çekirdekli ve en az cortex a9 olmalı ve gpu'nun Mali-400'den aşağı yanı olmamalı ve ram 1 GB't olmasının yanında DDR3 olmalı ve herşeyden önemlisi bu sistemi uzun süre taşıyabilecek bir batarya olmalı en az 3000-4000 mAh gibi :evet:

benzeri bir konuyu bende açmıştım :hmmm

benim aklımda şu anda 2 model var en ucuzlarıyla paylaşıyorum illaki daha ucuzu vardır ama kargoda sizi öperler :ehe ;

Dark EvoPad C8040 :

Artes D708 : (kargo bizden ama diğerlerine göre fiyat farkını kapatıyor)

ben şu anda C8040 almayı düşünüyorum çünkü 4 çekirdekli ve 1.3GHZ Cortex A9 bu tablet benchmark testlerinde s3'ü ya geçmiştir yada geçmek üzere gibidir :) Ekran kartı Viviante bilmemne bilmemne ama Modern Combat 4'ü takılmadan oynatıyor ve firmanın iddiasına göre 4k video oynatabiliyor yani mali-400 ile aynı hatta belkide biraz daha iyi bir GPU'ya sahip ama hiçbir yerde benchmark testi yok bulamıyorum :( alırsam ilk ben koyacağım :)


- - - Eklendi - - -

Sana Codegen Ultimix 99 16 GB 9.7 IPS Tablet'i öneririm. Hepsiburada.com'da fiyatı 479 TL ama iyi tablet. Bütçeni artırırsan bu tabletin özellikleri idare eder.

yuh yuh ne yaptın :ehe çok pahalı o gerek yok :)
 
  • Beğen
Tepkiler: isthacker7
fk555897

fk555897

Üye
Daha ucuz bir tablet alırsan memnun olamazsın.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
200-300 TL Aralığındaki Alacağın Tabletlerden Çin Malı ve Hepsi aşağı yukarı aynı Olur Biraz Yükselebilme Şansın Varsa İpad Tarzı Öneririm

benim önerdiklerime bir bak istersen ? sana 200 TL'ye bir tablet gösteririm ağızın açık kalır ama donanım hariç ekranı falan hoşuma gitmediği için onu eledim AnTuTu Benchmark'tan 13.000 puan alıyordu :evet:


- - - Eklendi - - -

Daha ucuz bir tablet alırsan memnun olamazsın.



- - - Eklendi - - -



- - - Eklendi - - -

diğer tabletler gibi çok büyük te değil kibar bişe :


- - - Eklendi - - -

dahası için :


- - - Eklendi - - -

[video=vimeo;64942354]http://vimeo.com/64942354[/video]

MC4 Gameplay !


- - - Eklendi - - -

ve sonlara doğru RR3 Gameplay
 
isthacker7

isthacker7

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar ilginize çok teşekkür ediyorum. Şunu anladim. Bu is burdan.olmayacak :) En iyisi gidip elden.test etmek. Tekrardan tesekkurler....
 
LimePie

LimePie

Üye
ainol novo da var istersen bak
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Arkadaşlar ilginize çok teşekkür ediyorum. Şunu anladim. Bu is burdan.olmayacak :) En iyisi gidip elden.test etmek. Tekrardan tesekkurler....
hayır bunu demek istemedim :evet: benim dediğim özelliklerden aşağı olmasın antutu da en az 9.000 puan yapsın sonra youtube'tan inceleme videolarına bak o kadar yani illa görerek alıp kazık yemenin anlamı yok burada merkezde adam 300 TL'ye 512 Ram Cortex A8 işlemcili tek çekirdekli tableti satıyor küfür edermişçesine bide 7 inçten ufak...
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
ReedPad var. Kullandım gerçekten kaliteli.O markaya da bakabilirsin.
 

ibommm

Üye
bilader 300 tl taplet le tablet için 600 telefon düşün 400 ile 500 tl arası telefon samsung ace gibi yada ipone 4 olarak düşünn 300 tl tapletle ancak net e gezersin sana site söyleyim prıhananın sitesine gir orda dolu
 
avcitalip

avcitalip

Üye
bilader 300 tl taplet le tablet için 600 telefon düşün 400 ile 500 tl arası telefon samsung ace gibi yada ipone 4 olarak düşünn 300 tl tapletle ancak net e gezersin sana site söyleyim prıhananın sitesine gir orda dolu

sizin kafanız mı iyi ?

alın size 240 TL'lik donanımı fiyatına göre çok iyi olan cinsten tablet :)

[video=youtube;rlINReeZeTo]http://www.youtube.com/watch?v=rlINReeZeTo[/video]

alın internette dolaşın v2

[video=youtube;UZ3GUcfStn4]http://www.youtube.com/watch?v=UZ3GUcfStn4[/video]

bu tabletle internette de dolaşırsınız ama oyun da oynarsınız gördüğünüz gibi oyunda vardır daha uyguna da aynı donanımı paylaşan tabletler var ama onlar bence iyice çin işi :)

mesela :

200 TL'ye kadar var ama kargo bizden :evet:
 
  • Beğen
Tepkiler: isthacker7
isthacker7

isthacker7

Üye
    Konu Sahibi
ARKADASLAR SON.OLARAK.BİSEY SORACAGİM.
BİTANE.MARKA.ALMAYA KARAR VERDİM.
DARK.EVOPAD R1020
1.6Ghz islemci 1Gb ram var. İps.ekran 10.1 inc. 400TL
Bide bunun bi baska.cesidi var . Oda 10 inc fakat 1.2 Ghz ama ram 2Gb .ayrica 500TL

KAFAM BUNA COK TAKİLDİ
ACABA
1.6Ghz 1GB Rami olanmi
YOKSA
1.2Ghz 2GB Rami olanmi

Not: Gta vc/ nova / nfs gibi oyunlari rahatca ve fazla isinmadan oynayabilmem lazim...

İyidir???
 
avcitalip

avcitalip

Üye
işlemciler cortex a kaç ? birde üstteki yorumumu gördüysen bu kadar para vermeye gerek olmadığını anlarsın :oke: Artes D708 iyidir bence sen Artes D708 al bende %90 ondan alacağım :)

- - - Eklendi - - -

madem bir tablete 500 TL verebiliyorsun ipad mini alsana sorunsuz kullanırsın : 724 TL kargo dahil :)


- - - Eklendi - - -

madem bir tablete 500 TL verebiliyorsun ipad mini alsana sorunsuz kullanırsın : 724 TL kargo dahil :)
 
isthacker7

isthacker7

Üye
    Konu Sahibi
soruma cevap alamadım arkadasm sorum şu
1.2 Ghz işlemcili ve 2GB Ramli Tabletmi Daha İyi ?
Yoksa <<<< Hangisi ====?????
1.6 Ghz işlemcili ve 1GB Ramli Tabletmi Daha İyi ?
 
avcitalip

avcitalip

Üye
soruma cevap alamadım arkadasm sorum şu
1.2 Ghz işlemcili ve 2GB Ramli Tabletmi Daha İyi ?
Yoksa <<<< Hangisi ====?????
1.6 Ghz işlemcili ve 1GB Ramli Tabletmi Daha İyi ?

hocam cortex a kaç dedim + kaç çekirdekliler bir bilgilendirme yapın,bence 1.6GHZ 1GB ramli olanı alın çünkü android tabletlere pek güncelleme çıkacağını sanmam bu yüzden 1GB işinizi görecektir ama eğer işlemcilerin marka ve modelleri aynı ise 1.2 olanı alın işlemciyi overclock edin :oke:


- - - Eklendi - - -

bu arada o dediğin oyunları çok rahat oynarsın bu tabletlerde :oke:

AnTuTu puanı hangisinin daha fazlaysa onu al :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: isthacker7
isthacker7

isthacker7

Üye
    Konu Sahibi


hocam cortex a kaç dedim + kaç çekirdekliler bir bilgilendirme yapın,bence 1.6GHZ 1GB ramli olanı alın çünkü android tabletlere pek güncelleme çıkacağını sanmam bu yüzden 1GB işinizi görecektir ama eğer işlemcilerin marka ve modelleri aynı ise 1.2 olanı alın işlemciyi overclock edin :oke:


- - - Eklendi - - -

bu arada o dediğin oyunları çok rahat oynarsın bu tabletlerde :oke:

AnTuTu puanı hangisinin daha fazlaysa onu al :oke:

1:over clock zararli.deilmi ?
2:marka.model verdm sana.kardes
telden giremiyorum . Sen bakarsin netten.
3:bugune.kadar ram.daha onemli diye biliyordum.
Ve bence hala da oyle. Ayrica tabletler 4 cekirdek
 
avcitalip

avcitalip

Üye
1:over clock zararli.deilmi ?
2:marka.model verdm sana.kardes
telden giremiyorum . Sen bakarsin netten.
3:bugune.kadar ram.daha onemli diye biliyordum.
Ve bence hala da oyle. Ayrica tabletler 4 cekirdek

4 çekirdek 1.2 yeterli olacaktır 2 GB olan modeli alın :oke: ram önemli tabiki önemsiz diye birşey demedim ama pcdeki gibi gidip 16GB ram koyup GT610M GPU koyan markalar var yani abartılı tofaş gibi o yüzden dedim :)


- - - Eklendi - - -

+ overclock'u abartırsan zararlı mesela o 1.2 GHZ'yi 1.4 veya 1.5 yapsan bir zararı olmaz zaten kernel seni kısıtlar fazla yaparsan yanacağı için :)
 
  • Beğen
Tepkiler: isthacker7


Üst Alt