Lütfen bi bakarmısınız?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mc Demir

Üye
    Konu Sahibi
Lütfen bi bakarmısınız?
c5-03 almayı düşünüyorum. Sizce nasıl bi telefon?
 
sıfır alacaksan üzerine biraz daha ekleyip çok çok daha iyi olan 603 alabilirsin 500 liraya.
 

_RYUK_

Üye
nokia alacaksan ve maddi durumun yetiyorsa isletim sistemi 2.nesil S^3 leri tercih et
 
kesinlikle 603 almalısın kardeş c5 03 den çok çok üstün
 
nokia'dan da symbianda'da uzak dur derim çok ağlarsın buralarda sonra
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...