lütfen beni bilgilendirin! (gizli dosyaları pc'de görme)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mavi2580

Mavi2580

Üye
    Konu Sahibi
lütfen beni bilgilendirin! (gizli dosyaları pc'de görme)
telefonu usb ile yada hafıza kartını okuyucu ile bilgisayara bağlayınca gizli dosyaları görmem için, telefonla verilen cd'yi yüklemeli miyim?
 


Süleyman

Süleyman

Üye
telefonu usb ile yada hafıza kartını okuyucu ile bilgisayara bağlayınca gizli dosyaları görmem için, telefonla verilen cd'yi yüklemeli miyim?
gizli klasörlerden kastın ne?
ama görmek için cd ye falan gerek yok.
depolama modunda bağla
daha sonra gerisi bilgisayardan halledecen
bilgisayarıma gir. Yukarıdaki seçeneklerden araçlar. klasör seçenekleri. görünüm. gizli dosyaları göster seçeneğinden gizli dosyaları görebilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
Mavi2580

Mavi2580

Üye
    Konu Sahibi
kaç defa denedim olmuyor gizli dosyaları göremiyorum, tema ve uygulamalar var silmek istediğim ama dosya bozuk uyarısı veriyor silinmiyor, kartı biçimlendiremem kayıtlı kalması gerekli mesajlar var onları bilgisayara nasıl kaydedebilirim peki?
 
Süleyman

Süleyman

Üye
kaç defa denedim olmuyor gizli dosyaları göremiyorum, tema ve uygulamalar var silmek istediğim ama dosya bozuk uyarısı veriyor silinmiyor, kartı biçimlendiremem kayıtlı kalması gerekli mesajlar var onları bilgisayara nasıl kaydedebilirim peki?
sen uygulama silmek istiyorsan onların gizli klasörlerle alakası yokki. normalde görebildiğin private resource sys system klasörlerini silmen yeterli. Ama dikkat et. Hafıza kartına kurudğun tüm programlar gider.
 
Mavi2580

Mavi2580

Üye
    Konu Sahibi

sen uygulama silmek istiyorsan onların gizli klasörlerle alakası yokki. normalde görebildiğin private resource sys system klasörlerini silmen yeterli. Ama dikkat et. Hafıza kartına kurudğun tüm programlar gider.

Yok hepsinin gitmesini istemem ama resource de skins dosyasında temalar var onları silmeye izin yok diyor. Peki mesajları nasıl göreceğim ve yedekleyebilirim?
 
Süleyman

Süleyman

Üye
Yok hepsinin gitmesini istemem ama resource de skins dosyasında temalar var onları silmeye izin yok diyor. Peki mesajları nasıl göreceğim ve yedekleyebilirim?
bilgisayardan sileceksin. Öyle siler. Mesajlardan kastını anlamadım. Mesajlar telefon hafızasında durur.
 
Mavi2580

Mavi2580

Üye
    Konu Sahibi
bir de private/10207114 klasörünü göremiyorum ben ki görebilmiş olsam sorunu çözeceğim ya, bilgisizlikten mi şans mı anlamadım gitti

- - - Eklendi - - -

bildiğimiz mesajlar hafıza kartına kayıtlı ama onlar hangi dosyada onu bilmiyorum
 
Süleyman

Süleyman

Üye
bir de private/10207114 klasörünü göremiyorum ben ki görebilmiş olsam sorunu çözeceğim ya, bilgisizlikten mi şans mı anlamadım gitti

- - - Eklendi - - -

bildiğimiz mesajlar hafıza kartına kayıtlı ama onlar hangi dosyada onu bilmiyorum
temaları hafıza kartına kurduğuna emin misin?
 
Mavi2580

Mavi2580

Üye
    Konu Sahibi
bildiğimiz mesajlar hafıza kartına kayıtlı ama onlar hangi dosyada onu bilmiyorum

- - - Eklendi - - -

yüklenecek dosyalarda hafıza kartında görüyor yüklemek yada silmek isteyince dosya bozuk diyor ama temayı kullanabiliyorum, oviden indirmiştim ücretlendirildiği için tekrar yükleyemiyorum da :(
 
Süleyman

Süleyman

Üye
yüklenecek dosyalarda hafıza kartında görüyor yüklemek yada silmek isteyince dosya bozuk diyor ama temayı kullanabiliyorum, oviden indirmiştim ücretlendirildiği için tekrar yükleyemiyorum da :(

sen mesajlarını rehberini ve önemli dosyalarını bilgisayarda ovi suite ile yedekle. hafıza kartındaki resimlerini videoları vs önemli dosyalarını yedekle. telefonundaki uygulamalar elinde mevcutsa sorun yok. mevcut değilse not al. Telefona ve hafıza kartına format at. hafıza kartı format için bilgisayara tak biçimlendir. Telefona format için telefonu kapat sırasıyla "yeşil tuş, kırmızı tuş, kamera tuşu, açma kapama tuşuna bas. Pin ekranı gelesiye kadar basılı tut.

Temalar içinde telefonda temalar kısmından isimi lerini al. googleye yaz internette ücretsiz bulursun. :oke:
 
Mavi2580

Mavi2580

Üye
    Konu Sahibi
canım kardeşim mesajlar hangi dosyada? ben şu an pc'ye ovi suite ile bağlıyım ama gel gelelim işi bilmeyince kös kös bakıyorum ekrana :)
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Telefonu depolama modunda (benim telefonda öyle) USB ye tak. Sonra Bilgisayarımdan gir ve hafıza kartını bul. Winrar programını aç, yukarda adres var oradan hafıza kartını bul ve içine gir. Sonra eğer program/oyun/tema vs hepsini silmek istiyorsan, Private, System, Resource klasörleri mevcut onları Delete ile sil. Eğer mesajların hafıza kartında ise Private klasöründe 1000484b(benim telefonumda) klasörü hariç tüm klasörleri sil. Eğer birkaç program silmek istiyorsan Siscontents ile programın SIS/SISX dosyasını aç ve içindeki dosyaları bulup sil.


Umarım açıklayıcı olmuştur.
 
Mavi2580

Mavi2580

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu depolama modunda (benim telefonda öyle) USB ye tak. Sonra Bilgisayarımdan gir ve hafıza kartını bul. Winrar programını aç, yukarda adres var oradan hafıza kartını bul ve içine gir. Sonra eğer program/oyun/tema vs hepsini silmek istiyorsan, Private, System, Resource klasörleri mevcut onları Delete ile sil. Eğer mesajların hafıza kartında ise Private klasöründe 1000484b(benim telefonumda) klasörü hariç tüm klasörleri sil. Eğer birkaç program silmek istiyorsan Siscontents ile programın SIS/SISX dosyasını aç ve içindeki dosyaları bulup sil.


Umarım açıklayıcı olmuştur.

Eyvallah çok sağol evet kesinlikle açıklayıcı oldu tekrar tekrar teşekkür ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt