Telefonu depolama modunda (benim telefonda öyle) USB ye tak. Sonra Bilgisayarımdan gir ve hafıza kartını bul. Winrar programını aç, yukarda adres var oradan hafıza kartını bul ve içine gir. Sonra eğer program/oyun/tema vs hepsini silmek istiyorsan, Private, System, Resource klasörleri mevcut onları Delete ile sil. Eğer mesajların hafıza kartında ise Private klasöründe 1000484b(benim telefonumda) klasörü hariç tüm klasörleri sil. Eğer birkaç program silmek istiyorsan Siscontents ile programın SIS/SISX dosyasını aç ve içindeki dosyaları bulup sil.
Umarım açıklayıcı olmuştur.