!!! Lütfen ama lütfen yardımcı olun !!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

s3ckinnn

Üye
    Konu Sahibi
!!! Lütfen ama lütfen yardımcı olun !!!!!
Mrb arkadaşlar sizden rica ediyorum bana bir yol gösterin en azından görüşünüzü bildirin ben bir tane telefon aldım SAMSUNG GT-S5600 şimdi bunun usb kablosuda var takıyorum 3 tane seçenek geliyor en alttaki yığın bellek ona basınca hafıza kartım çıkıyor en üstte de pc sutudio var işte ben onun la pc studio bağlanmak istiyorum o seçeneği tıkladığımda bir driver tanımama hatası veriyor sağ altta DATA İNTERFACE hatası bunu veriyor ve ben pc de ki studio proğramınıda açtığımda bu yüzden tanıyamıyor


benim amaçım bunu yapıp telefonu modem yapma en azından böyle yapılıyormuş diye duydum şimdiden herkese teşekürler

----------Eklendi @ 15:07:02 ---------- Yazıldı @ 14:03:50 ----------

kimse bilmiyormu (
 

ertbar

Üye
arkadaşlar herkesin işine yarasın ben günlerdir arıyordum yeni çözdüm daha.
sakın boşuna firmware filan kurmaya kalkmayın.

*#197328640#
gelen menüde
common,
usb config,
ilk sıradakini işaretleyin

artık s5600 ünüzü pc studio tanıyacak.
 
samsung s8000 dede buna benzer bir olay olduğunda *#726872#
 

mudem78

Üye

kaç gündür ugraşıyordum helal olsun denedim oldu. Teşekkürler
 
tüh benden önce yetişmişler ben yardım edecektim
 
arkadaşlar herkesin işine yarasın ben günlerdir arıyordum yeni çözdüm daha.
sakın boşuna firmware filan kurmaya kalkmayın.

*#197328640#
gelen menüde
common,
usb config,
ilk sıradakini işaretleyin

artık s5600 ünüzü pc studio tanıyacak.



kardeş bu menü dediğin şey ne aynı sorun bende de var. Bu menü dediğin şeyi anlamadım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...