Haber Lumialar indirimde alacaklar baksin :D

Sponsorlu Bağlantılar

muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
Lumialar indirimde alacaklar baksin :D
Hepsiburada lumialar genel anlamda indirimde.
Lumia 1520: 2200den 1500 e
Lumia 820: 1000 den 670 e
Lumia 720: 900 den 600 e
Lumia 620: 450
Lumia 520:480
Lumia 925 16gb: 750 galiba 800 de olabilir.
Lumia 925 32gb: 1000
Lumia 1320: 1000den 860 a
Lumia 920:700 küsur
Lumia1020: 2000den 1400e


İyi forumlar :D hepsini kendim yazdim kopyala yapistir degil yani [emoji5]
 
  • Beğen
Tepkiler: elmacıadam, Rainesto, 0MG90 ve 4 diğerleri


lazye

lazye

Üye
Zaten biliyordum :)
 
0MG90

0MG90

Üye
1320 biraz daha düşerse alıcam
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
ByEmre221

ByEmre221

Üye
lumia 925 32 gb biraz daha düşse hemenn :)
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu ve lazye
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
1520 çok şaşırttı
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu ve lazye
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Haber için çok teşekkürler,1520 nin fiyatı gerçekten çok iyi ,imkanım olsa da alsam.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
Invoke

Invoke

Üye
Hepsini kendisi yazmış, likelayalım. :D

Şaka bir yana 925-1320 güzel seçenekler, bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu

furkankaya559758

Üye
1520 iyi düşmüş.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
İthalatçı firma garantili mal getirmişlerdir bence ondan düşmüştür. Çoğu telefonda garantiyi ithalatçı firma karşılıyor fakat hepsiburada sitesine yollağınızda garantiyi onlar kullanıcı haklarındaki 20 küsür gün içerisinde halledip yolluyorlar. Yani ithalatçı firma bile olsa çekinmeyin bana göre malum daha yeni Z1 aldım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: lazye
avast

avast

Üye
925 in 32 ligini bulamamistim ben 32 ligi uretimi durdu demislerdi bana
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Nokia Lumia 1520 :eller: :naughty: ama önce bi evi arsayı satmak lazım :nono: Şahsen halen bir cep telefonu ürününe 1.000 :tl: üzeri para verilmesini pek olumlu karşılayamıyorum ama ihtiyaçtır hevestir meraktır deyip üçüne beşine bakmadan basıyoruz parayı şuan elimde birikmişim olsa Lumia 1520 yi alır mıyım alırım bu da düşünülmesi gereken ayrı bi konu :bilmm Ama cidden fiyatlar cazip geldi ne yalan söyleyim :eller: :tebessüm:
 

MaxipmaN

Üye
Yeni modeller icin stock eritiyolardır :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~ ve muhammettvurucu
2en

2en

Üye
Fiyatların Düşmesi Nokia İçin bile güzel birşey :D
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
İthalatçı firma garantili mal getirmişlerdir bence ondan düşmüştür. Çoğu telefonda garantiyi ithalatçı firma karşılıyor fakat hepsiburada sitesine yollağınızda garantiyi onlar kullanıcı haklarındaki 20 küsür gün içerisinde halledip yolluyorlar. Yani ithalatçı firma bile olsa çekinmeyin bana göre malum daha yeni Z1 aldım :D
İtlahaltci olunce ürün tanitiminda yaziyor bunlar distribütör garantili
 
PriZm

PriZm

Üye
İthalatçı garantilidir büyük ihtimal bunlar.O yüzden böyle bir düşüş olmuştur.Yada yukarıda denildiği gibi stok eritmeye çalışıyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN ve lazye
0MG90

0MG90

Üye
Fiyatlar Hızlıal.com'da da aynı neredeyse
 

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
1K
bulutsuzgece
Serhan
Cevap
6
Görüntüleme
1K
Bay H
Doğuş Pertez
Cevap
1
Görüntüleme
7K
Doğuş Pertez


Üst Alt