Lumia mi Note II mi ?

batarya ne kadar dayaniyor suan
İstersen arabanın aküsünü bağla en fazla 1.5-2 gün dayanıyor
Neden mi?
Çünkü;bir müzik dinleyeyin,bir oyun oynayayım,bir mesajlaşıyım vs derken batarya diye birşey kalmıyor.
Tabi müzik dilenmem,oyun oynamam,mesajlaşmam dersen o telefonluktan da çıkıyor
 

Placebo-

Üye
Şimdi oyun fazla oynamam demişsin. O zaman lumia derim. Ama buyuk ekran demişsin note 2 derim onda da. Öncelik senin.
 

+1

telefonda yaptıklarını okurken aklıma lumia920den çok note2 geldi bence note2 standartlarına çok daha yakın bir telefon
 

gkcll

Üye
Lumia 920 bu cihaza akıl almaz yenilik ler hazırlanacak o canlı kutucuklar 3 boyutlu uygulama lar ile özelleştirme ekran yine internet desen hızlı o kadar para yerince bir akıllı telefonun kamera sı güzel olması önemli unsur herkes 100 dolara navigasyon verirken nokia ücretsiz artı nokia sürüç ve bilen göz artı nokia müzik ve mix radyo ki bu avrupa da çok konu olmuş bir özellik yeni nokia nın kendi mağaza yapıp uygulama çıkarması karanlık ta önemli fotofotoğraflar
kal iteli video lar hız stabil sağlam süper bir ekran kışın soğuk ta eldiven le
çalışan
çok işe yarayacak artı nokia yüksek ekran çözünürlüğü Lumia 920 alma imkanım olacak ta başka telefon alacağım asla yapmam o hatayı
 
    Konu Sahibi
bütçe olarak max 2bin olur onuda zar zor denkleştirip alıcam baya feda ettiğim şeyler var o yüzden tek atış hakkım var bu konuda öyle birşey almam lazım ki cidden hiç bir zaman sıkmaması lazım i şunuda söyleyim androidde program sayesinde internet tarayıcısı olarak ücret ödemiyorum yani note 2 alırsam tarayıcı olarak ücret ödemicem buda ayrı ilgimi çekiyor açıkcası
 

aleranol

Üye
Valla o zaman not2. Ses desen yeterli o senin kulakliginin yetenegine bağlı. Not2 ekran olarak s3 den cok başarılı hemde buyuk ama lumianin ekran daha canli. Kamera arada birse yeterli ben hep kitap fotosu çekerim çalışmak icin cok net fotokopi gibi ama yine hir lumia değil. Pdf falan konusuna gelirsek banada çok lazim oluyor ve cok cok rahat kullanimi var spen sağolsun herbisi defter gibi yaptiriyor 1 haftada alisiyorsun. Pili 1 saat oyun oynar 2-3 saat nete girersem ve 1 saat muzik dinlersem:gunluk boyledir benim) yaklasik % 40-% 60 kaliyor. 20 lik farkda mobil netten kaynaklanıyor. Ayrica oyunda cokzevkli ooynanıyor. Bence alabilirsiniz.
 

o zaman tereddütsüz Note2 tavsiyemdir
 

aleranol

Üye
Cebe sığıyor sana çakmasını oneririm cok daha ucuz.
 

CasuS_87

Üye
Note 2 gerçekten süper cihaz Pişman olmazsın
 
Note II candır cann Ben Eylül ayında iPhone 4s aldım, ilk akıllı telefonumdu ve bana yetiyordu. S3 çıktı dediler, Kasımda onu aldım. 4s'ten sonra çok yavaş geldi. Donmalar yaşanıyordu. Note II çıktı dediler, s3 ü sattım Note II aldım Şubat ayında. Hız, grafik, ekran, batarya, ne ararsan Note II de Çok ama çok aktif kullanıyorum telefonu. Buna rağmen zerre kasma yapmıyor ve şarjım 1 günü çok rahat çıkarıyor. Vel hasıl kelam, Note II candır )
 

saykoman

Üye
Lumiada nedir hocam note 2 nin yaninda. Cihazin sarjni bitiremiyorum. O kadar yani.
 

Samet.25

Lumiada nedir hocam note 2 nin yaninda. Cihazin sarjni bitiremiyorum. O kadar yani.

Aynen.cihaz cok guzel arkadasta inceledim ayrica lumia alan berberimde 1 hafta olmadan satmaya calisiyo 820 sini dun gene 920 deki hatalari bi arkadasimiz.anlatmis lumia kullanan.bi moderator banlamis.ne sacmaliktir bu adam cihazin begenmedigi yonleri yazmis konu banlanmis tartisalim belki cozeriz bunuda yeri gelmisken solemek.istedim
 

saykoman

Üye

Aynen sacmalik. Nokia devri kapandi haci
 

papakudioflu

Emekli Yönetici

banlanan kişinin neden ceza aldigini ve profil linkini paylaşir misiniz? Muhtemelen o moderatör ben oluyorum. Bakalim neden ceza almiş ve konusu kapatilmiş.