Yardım Lumia 925 Wi-fi Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

cortex47

cortex47

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 925 Wi-fi Sorunu
Arkadaşlar merhaba. 2 gün önce ben de aileye katıldım. Şöyle bir sıkıntım var. Evdeki Wi-Fi ağına bağlanıyorum. Bir süre sonra hala bağlı gözükmeme karşın ne internet üzerinden mesaj geliyor ne de ben tarayıcıda herhangi bir siteye girebiliyorum. İnternet bağlantımızda sorun yok, bundan önce Galaxy Note II kullanıyordum ve hiç bir sorun yoktu. Seçeneklerde "Ekran zaman aşımına uğradığında Wi-Fi bağlantısına açık tut" diye bir şey gördüm ve onu işaretledim. Sonuç yine aynı. Neden oluyor bu? Ne yapmalıyım? Yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler.Bu sorunla karşılaşan olmadı mı hiç?
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
wifi bağlı görünüyor mu? ev ağınızda proxy açık olabilir. Kontrol edip tekrar deneyin. Ayrıca aynı wifi ağına bağlı başka cihaz varsa ip çakışmasından dolayı telefon wifiye bağlı da olsa veri alamıyor olabilir. Wifi modeline reset atmayı deneyin.
 
cortex47

cortex47

Üye
    Konu Sahibi
Wifi bağlı gözüküyor. Modemi ben kurmadım. proxy açık ise nasıl kapatabilirim? bilgisayarlar ve başka telefonlar da bağlı wifi ağına. reset derken oradaki küçük deliğe mi basacağım?
 
zırtvırt

zırtvırt

Üye
Aynı sorun bende var ve buna benzer bir konu ben de açmıştım; Lumia 820 Wifi Bağlantısı Kesilme Sorunu

Dilersen konuda denediğim yolları bir de sen dene, ban hala çözüme ulaşamadım orası ayrı...
 
cortex47

cortex47

Üye
    Konu Sahibi
bu yedekleme olayını nasıl yapacağım? cihaza çok yeniyim de.
 


Üst Alt