cortex47
Üye
Lumia 925 Wi-fi Sorunu
Arkadaşlar merhaba. 2 gün önce ben de aileye katıldım. Şöyle bir sıkıntım var. Evdeki Wi-Fi ağına bağlanıyorum. Bir süre sonra hala bağlı gözükmeme karşın ne internet üzerinden mesaj geliyor ne de ben tarayıcıda herhangi bir siteye girebiliyorum. İnternet bağlantımızda sorun yok, bundan önce Galaxy Note II kullanıyordum ve hiç bir sorun yoktu. Seçeneklerde "Ekran zaman aşımına uğradığında Wi-Fi bağlantısına açık tut" diye bir şey gördüm ve onu işaretledim. Sonuç yine aynı. Neden oluyor bu? Ne yapmalıyım? Yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler.Bu sorunla karşılaşan olmadı mı hiç?
